Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en mann som sier mye rart når han sover. Blir ofte det samme som at han kjeftet en gang på meg fordi jeg hadde glemt å røre i bearnaisesausen eller som at han plutselig skvetter og roper hjelp også videre😂 vil gjerne høre deres historier om søvneprat!

Anonymkode: 4cdd6...763

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde visstnok snakket i søvne på forrige togtur. Sovner ofte når jeg tar tog og hadde tydeligvis drømt om Ringenes Herre for etter en times tid hadde en annen i vogna vekt meg og spurt om jeg liker Ringenes Herre filmene hvorpå jeg svarte «ja, hvordan det»? «Jo, fordi du sa ‘Gollum, nå må du forte deg ellers kommer du for sent til treninga’» Pinlig og flaut med tanke på at vogna var nesten full 😳

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Min eks pratet my i søvne. Husker han engang satte seg opp og ga veibeskrivelse til Hawaii. "Du går rett fram, og tar tredje til høyre så er du der!"

Så har jeg en fetter som i sin barndom ble irritert da han ble vekket og skulle opp på skolen. Da mor kom å ristet i han så svarte han "Slapp av 'a! Jeg skal bare strikke ferdig pinnen!" Synes det er urkomisk at en tenåringsgutt skal strikke ferdig pinnen. 

Anonymkode: a756f...594

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mmehh! Med litt sånn vrengt, morsom stemme. Var på nattevakt med en kollega. Våknet av min egen lyd. Herregud så kleint

Anonymkode: a4903...f8c

AnonymBruker
Skrevet

Uff jeg er så fæl på dette at jeg er redd for å sove med folk. En gang jeg sov i telt med en venninne våknet jeg av min egen stemme som sa noe irritert om at selvsagt hadde JEG rett, og min venninne som var våken var sur og sa hvis jeg mener det så kunne hun bare dra hjem. Viste seg at i søvne hadde jeg insistert på at vi burde heller dratt på gårdsafari, av en eller annen grunn? Og at ideen om å telte var dum. 😅

Anonymkode: 5d0e6...dac

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Mmehh! Med litt sånn vrengt, morsom stemme. Var på nattevakt med en kollega. Våknet av min egen lyd. Herregud så kleint

Anonymkode: a4903...f8c

Så "mmehh" var det du sa?

Anonymkode: 75bf8...51d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sovna i et brøkdels sekund en gang jeg hadde sex med en fyr (vi var ikke kjærester, og ja jeg var veldig full). I det jeg våkna utbrøt jeg til ham at jeg måtte jo skynde meg hvis jeg skulle rekke å kjøpe kattemat før dyrebutikken stengte 🙈 dette var selvfølgelig natt til søndag etter en kveld på byen, og stakkars mannen ble nok rimelig satt ut (og litt fornærma) over at jeg hadde sovna 😆

Da jeg var barn og forsøkte å vekke min mor litt vel tidlig på morgenen mumlet hun «vent, jeg skal bare i kirka først». Og vi er absolutt ikke kristne og drar aldri i kirka utenom bryllup o.l.

Anonymkode: 25af0...11a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...