AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #1 Skrevet 22 timer siden Når stiller man seg i kø i bilvask? Jeg går inn, kjøper/billett og stiller meg så i kø foran bilvaskehallen. Jeg ser at andre stiller seg i kø før de går inn og kjøper bilvask/henter billett. For meg blir dette som å sette handlekurven i køen på Kiwi for så å handle. Hva gjør du? Anonymkode: 8dda4...89d 1
Isola_2 Skrevet 22 timer siden #2 Skrevet 22 timer siden Hvis køen teller mer enn 2 biler og det ser relativt rolig ut inne på stasjonen, setter jeg bilen i køen og går så inn og kjøper en vask. Ville ikke gjort det sånn hvis det var flere meter pølsekø der inne, og det kun var 1 eller ingen biler foran meg i køen. Ser det an litt, med andre ord. 3 1
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #3 Skrevet 22 timer siden Jeg har pleid å stille meg i kø, for så å kjøpe billett etterpå. Men nå har jeg abonnement, så det går på bilskilt. Anonymkode: c00b9...9fb
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #4 Skrevet 22 timer siden Jeg setter meg i kø før jeg går inn og kjøper bilvask dersom det er flere biler i kø, men dersom det bare er en bil inne i vasken og ikke kø, så setter jeg meg ikke kø før jeg har kjøpt vask😊 Anonymkode: 30741...823 1 1
newman01 Skrevet 21 timer siden #5 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): For meg blir dette som å sette handlekurven i køen på Kiwi for så å handle. Hva gjør du? Anonymkode: 8dda4...89d Nå tar som regel en vaskerunde noen minutter, og har man en bil eller to foran seg i køen vil man ikke forsinke noen ved å stille bil i kø og gå inn og betale. I ditt eksempel med å sette handlekurven i køen skal du være rimelig effektiv i butikken for å ikke skape forsinkelser og være til hinder for andre i butikken... 1
moomino Skrevet 21 timer siden #6 Skrevet 21 timer siden Er det 2 til 3 biler før meg, setter jeg bilen i køen og går inn å betaler. Nå så behøver en heler ikke gå inn å betale lenger der vi pleier å vaske nå kan vi betale ute i luka der en kjører inn 1
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Når stiller man seg i kø i bilvask? Jeg går inn, kjøper/billett og stiller meg så i kø foran bilvaskehallen. Jeg ser at andre stiller seg i kø før de går inn og kjøper bilvask/henter billett. For meg blir dette som å sette handlekurven i køen på Kiwi for så å handle. Hva gjør du? Anonymkode: 8dda4...89d Jeg har en app som gjør at jeg slipper å kjøpe bilvask. Er St1 som har den og den funker på alle stasjoner med vaskemaskin. Så deilig, da slipper jeg den problemstillingen du snakker om, har selv vært i en heftig krangel om akkurat dette Anonymkode: 67de7...f06
AnonymBruker Skrevet 21 timer siden #8 Skrevet 21 timer siden AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har pleid å stille meg i kø, for så å kjøpe billett etterpå. Men nå har jeg abonnement, så det går på bilskilt. Anonymkode: c00b9...9fb Egentlig genialt med abonnement, har selv og bilen min har aldri vært så ren som nå, må jo tjene inn prisen 😂 Anonymkode: 67de7...f06
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #9 Skrevet 18 timer siden gå inn på stasjonen å kjøpe billett? Hvor vasker dere bilen, i 2005? Jeg betaler på automaten foran bilvaskinnkjøringsporten…. Anonymkode: 389ca...2c1 2
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #10 Skrevet 18 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): gå inn på stasjonen å kjøpe billett? Hvor vasker dere bilen, i 2005? Jeg betaler på automaten foran bilvaskinnkjøringsporten…. Anonymkode: 389ca...2c1 Vi har en litt gammel automat. Anonymkode: 8dda4...89d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå