Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det lurer jeg på. Det irriterer meg at alle mulige adresser blir lagret i adressefeltet, må jo bla igjennom tonnevis med sider som ikke er noen vits i å ha... Setter pris på hjelp om noen vet hvordan dette gjøres. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der lurer jeg også på... Irriterer meg grønn over at adresser som er skrevet feil inn blir lagret og ligger der i evigheter!

Gjest baby-E
Skrevet

hos meg er det bare å slette de fra loggen

Skrevet

Det funker ikke hos meg, har både slettet loggen og midlertidige internettfiler, men de ligger like herlig i adresselinja...

Skrevet (endret)

Om du sletter logg, midlertidig internettadresser og cookies så forsvinner de.

Endret av Annie
Skrevet
Om du sletter logg, midlertidig internettadresser og cookies så forsvinner de.

Hvor ligger cookies`ene hen da? For jeg har sletta de andre.

Skrevet

jeg vet ikke hvilken browser du bruker, men jeg bruker MyIE2

Her er det lett: Tools - Clean system - Clean adresses

Skrevet

skulle gjerne sletta bare noen jeg... typsik de som er FEIL.

for jeg bruker dem jo, de andre, de som er rett. Bare at de faller jo ut av og til, etter en studn, og da må jeg skrive dem inn på nytt.

Og når jeg har laget en lsiten tastefeil midt i en adresse så blir den liggende der i en liten evhighet, og det er ås lette åvelge denne heller enn den korrekte sånn til vanlig, og det frustrerer bare....

Men før eller siden forsvinner de jo somregel...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet det!

Skal jeg si det?

Okey da:

1. Høyre museknapp over startmenyen (der det står start nederst til venstre).

2. Velg Egenskaper

3. Trykk på knappen "tilpass"

4. Innenfor "programmer" trykk "slett liste"

5. Velge fane "Avansert".

6. Trykk "slett liste" nederst.

7. Trykk "Ok".

8. Trykk "Ok".

It's all gone!

Skrevet

Nei, nei, nei

Det der fjerner programmer på "hurtigstartmenyen" og "recent documents.

kke lista over adresser i nettleseren...

Skrevet

Jeg fikk bort mine jeg! :sjarmor: (men spørr ikke hvordan, for det vet jeg ikke...) Hehe.

Gjest Gjest
Skrevet

Se på menyen "verktøy" også se etter noe som heter innstillinger, alternativer for internett eller noe i den duren(avhengig av hvilken nettleser du bruker). Let så etter "historikk" og "slett historikk" eller noe lignende..

Gjest DataBeate
Skrevet

Hei.

For noen vil det fungere å slette loggen, men hvis du har autofullfør er det en annen metode:

:overrasket: Du gjør slik i IE: Verktøy, Alternativer for internett, Innhold, Autofullfør, Tilbakestill skjemaer. Du ser at det er også mulig å ta bort hakene for web-adresser etc.

Men du sletter alle adressene. Hvis du vil beholde noen er jeg ikke sikker på hvordan det gjøres. Det er ikke helt opp i dagen, men kanskje andre har et tips?

Ellers kan jeg anbefale et program som automatisk tar seg av rydding av mange lister og midlertidige filer som bare blir søppel i maskinen etter en stund:

http://www.snapfiles.com/reviews/CCleaner/ccleaner.html

Dette programmet har også norske menyer og er helt gratis.

mvh

DB

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...