Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alt til sin tid.. Det som skjedde da var innenfor rammen av akseptabelt og ikke noe å bruke energi på i dag.

I den tiden var det også mer sosialt akseptabelt å gi kona si en lusing. Ikke mange som forsvarer det i dag. Men alle vet at det burde vært lov for å få slutt på all utageringen og de hysteriske trekkene hos kvinner. 

Anonymkode: ed183...b4c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når dere er så jevn gamle å det er snakk om etter skolen, så føler ikke jeg dette er så ugreit. Det ugreie er vel hans problemer med rus og vold og om du hadde holdt din attraksjon til han som pressmiddel rundt hans utdanning. Om du ikke gjorde det og det er i ettertid, så tror jeg ikke du bør bekymre deg.

Du trenger heller råd om å ikke prøvde deg på noen med rus og voldsproblemer, du kunne blitt hans neste offer. 

Det forholdet mellom venninnen din og hennes ungdomsskole lærer er ikke bra.

Anonymkode: 4ad93...e64

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alt til sin tid.. Det som skjedde da var innenfor rammen av akseptabelt og ikke noe å bruke energi på i dag.

I den tiden var det også mer sosialt akseptabelt å gi kona si en lusing. Ikke mange som forsvarer det i dag. Men alle vet at det burde vært lov for å få slutt på all utageringen og de hysteriske trekkene hos kvinner. 

Hva i helvette er galt med deg? 
Se ts, mannen din med voldsproblematikk er i denne tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke for mye kjærlighet i verden men for lite…

Anonymkode: b933a...e46

Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Det er ikke for mye kjærlighet i verden men for lite…

Anonymkode: b933a...e46

Du kan være en god ambassadør for kjærlighet du da vet du.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du så streng mot deg selv? Dette var en søt historie. Ikke uetisk og ikke noe galt som skjedde. Slutt å straffe deg selv. 

Anonymkode: 3d7f3...606

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Tvileren55 skrev (10 timer siden):

Jeg vet at jeg ikke såret han eller presset han til noe. Tvert imot utrykte han at jeg var en viktig faktor for å få han igang med et bedre liv. 

Nemlig. Husk det :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i helvette er galt med deg? 
Se ts, mannen din med voldsproblematikk er i denne tråden.

Selv om jeg gjorde mitt ytterste for at folk skulle forstå at det var en spøk så er det alltid noen som ikke ser selv det mest innlysende.. Det var en spøk, kall det gjerne en provokasjon. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette hadde jeg ikke brukt energi på. 

Anonymkode: 3dd20...ace

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...