AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #1 Skrevet 8 timer siden Jeg skal ta med barna jeg er tante til på 9 og 10 år på kino med 12års grense. Men jeg har jo ikke legitimasjon på barna, kan man faktisk bli stoppa og ikke få lov til å gå inn? Noen som har opplevd det? Jeg er ei voksen dame i 40åra om det har noe å si? Det er jo innafor aldersmessig da det står opptil 3 år yngre i følge med voksen, men har jo ingen bevis på alder. Bør vi droppe det å finne på noe annet? Anonymkode: 8aa85...9f5
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #2 Skrevet 8 timer siden Det går nok ganske sikkert bra med mindre de ser mye yngre ut enn ni år, men dere kan jo ha en plan B for sikkerhets skyld. Anonymkode: 1a3a8...3c4
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #4 Skrevet 8 timer siden AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Men jeg har jo ikke legitimasjon på barna Anonymkode: 8aa85...9f5 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ta med pass? Anonymkode: a06c1...d74 Anonymkode: 1a3a8...3c4
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Skrevet 7 timer siden Det går fint, de er jo sammen med en voksen. Anonymkode: ee2a0...9bc 2
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Skrevet 7 timer siden Kusina mi er i førtiåra, og hun skulle se Avatar sammen med sønnen sin. De fikk ikke lov til å se filmen fordi sønnen ikke var gammel nok, så jeg anbefaler deg om å velge en annen film eller ha en plan B i stedet. Anonymkode: cf4f1...c33
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Kan du ikke få tak i legitimasjonen? Er barna hos deg langt hjemmefra eller noe? De fleste barn har jo pass eller nasjonalt id-kort hjemme. Anonymkode: 952e0...eb3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #8 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Kusina mi er i førtiåra, og hun skulle se Avatar sammen med sønnen sin. De fikk ikke lov til å se filmen fordi sønnen ikke var gammel nok, så jeg anbefaler deg om å velge en annen film eller ha en plan B i stedet. Anonymkode: cf4f1...c33 Hvor gammel var sønnen da? En 9 åring kan se 12 årsfilm med en voksen. Anonymkode: f305a...298 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg skal ta med barna jeg er tante til på 9 og 10 år på kino med 12års grense. Men jeg har jo ikke legitimasjon på barna, kan man faktisk bli stoppa og ikke få lov til å gå inn? Noen som har opplevd det? Jeg er ei voksen dame i 40åra om det har noe å si? Det er jo innafor aldersmessig da det står opptil 3 år yngre i følge med voksen, men har jo ingen bevis på alder. Bør vi droppe det å finne på noe annet? Anonymkode: 8aa85...9f5 De kan se filmen sammen med en voksen. Ingen problem, ingen bevis på alder behøves. Anonymkode: 6f43a...db9
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #10 Skrevet 4 timer siden Har aldri trengt å ha med legitimasjon til barna når vi har tatt de med på kino med høyere aldersgrense. Anonymkode: f0017...93c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden Her har vi hatt med 10åringen på 15 års grense film. Aldri vært noe spørsmål på det. Anonymkode: 75243...cac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå