AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden NFT-kunst ble kjøpt for millioner og pengene satt løst. Alle skulle investere. Nå har markedet kræsjet. Hva skjedde? Er det en NFT-vinter vi er vitne til? Bør man kjøpe seg inn nå, mens det er billig? Kan det samme skje med bitcoin? Anonymkode: cc359...853
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden NFTer virket alltid veldig spekulativt, så det forundrer meg ikke. BTC er i en annen posisjon, men man vet aldri. Anonymkode: 0d1db...651 1
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Skrevet 14 timer siden Både nft og bitcoin er jo manneversjonen av Herbalife og andre MLM-greier. Alle disse greiene går til helvete til slutt. Jeg innrømmer at jeg har minimalt med sympati for folk som går på sånn scam. 🙄 Anonymkode: 6ce28...6b1 2
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Skrevet 13 timer siden NTFer var/er jo alvorlig talt bare tull og tøys. Ble hypet opp til tusen, men når folk fikk hvilepuls forsto jo de fleste hvor meningsløst dette er. Jakten på en "even bigger fool" gikk fortere over enn mange kanskje hadde ventet. Anonymkode: 24d82...aed 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden En blanding av hvitasking og en slags IQ-test. Anonymkode: 62369...cac
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå