AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 02:54 #1 Skrevet tirsdag kl. 02:54 Jeg er helt usedvanlig lei meg for tiden. Jeg pleier å være lykkelig og glad, men nå gjør sykdom og lite reell behandling og hjelp at jeg bare knekker sammen. Hvordan muntrere dere dere selv opp? Jeg må virkelig ta tak for å ikke bryte totalt sammen Anonymkode: 9d235...e44 3
- Brian Skrevet tirsdag kl. 04:12 #2 Skrevet tirsdag kl. 04:12 (endret) Det var da trist å høre; forstår deg godt - sykdom kan ta knekken på den sterkeste. Håper alt ordner seg for deg og sender mange gode tanker; skulle ønske jeg kunne skrive noe fint nå, men sant å si er jeg usigelig trøtt og de begynner å drille på den andre siden av veggen i forbindelse med oppussing veldig tidlig, så jeg er nesten nødt til å få meg litt søvn. Vet ikke om dette kan være til hjelp, men har laget et lite kunstprosjekt der man kan skrive et dikt eller en tekst og legge dette i en piksel; kanskje dette kunne være en liten påminnelse om at uansett hvor mørkt og dystert det enn kan se ut, er livet fortsatt fullt av muligheter, og at absolutt alt er mulig, selv i noe så tilsynelatende ubetydelig som en bitte liten piksel ...? Ting som kan gjøre livet litt lysere og bidra til at humøret blir bedre er det mulig å skape selv ved å bruke fantasien og kreativiteten; er det noe du setter pris på å gjøre, som å skrive, tegne, male, spille musikk, eller andre ting? Uansett ønsker jeg deg det beste videre, og skulle du trenge en liten oppmuntring senere, er det bare å si ifra - jeg er her. Ta godt vare på deg selv, for smilet og livsgleden du en gang hadde, kommer garantert tilbake. Endret tirsdag kl. 04:32 av - Brian
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 04:15 #3 Skrevet tirsdag kl. 04:15 tja, hva som hjelper er jo veldig individuelt og situasjonsbetinget. Noen ganger er det ordentlige skippertak av egen maskin, andre ganger er kommer man over en inspirerende podcast/et menneske/en sang som gjør at man plutselig "skjønner det". Det er nesten så man kjenner hvordan hjernecellene begynner å ta en annen rute der oppe i hjernen. Men i din situasjon, så kommer det vel hovedsakelig an på at du får behandling og blir tatt på alvor. Du sier det ikke er sannsynlig at du får hjelp? Da begynner du med å søke etter alternativer selv. Du er sikkert ikke den eneste på kloden som har akkuart den sykdommen. Det finnes metoder. Anonymkode: 4cec7...3c7
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 08:51 #4 Skrevet tirsdag kl. 08:51 Jeg ville bare si det at du har jo lov til å være lei deg når ting er tøft sånn som dette. Sykdom er virkelig utfordrende og vi er mange som har brutt sammen av og til pga. det. Det er menneskelig og jeg tror det er naturlig og sunt å sørge. Det er en fase man gjerne går gjennom og så blir ting bedre på den andre siden. For meg, når jeg er klar for det, så kan musikk hjelpe å løfte humøret mitt. Det kommer jo veldig an på hva du liker å drive med, men akkurat jeg er glad i PC spill. Det finnes jo veldig mange spill nå i kategorien cozy games hvor det er lite adrenalin, men mest hygge og avslapping. Romantiske dramaserier synes jeg også kan være fint å se på når jeg ikke har det så godt. Her finnes det jo også mange typer å velge i, men koreanske synes jeg kan være spesielt søte. Litt som eventyr for voksne. Så er det jo den der turen da... en kjedelig gåtur for vår dumme psykiske helse. Det kan gjøre at man føler seg litt bedre på sikt... Ønsker deg masse lykke til TS. ❤️ Anonymkode: 9cc75...cea
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 12:32 #5 Skrevet tirsdag kl. 12:32 Har det litt på samme måte. Har fått kronisk migrene, startet utprøving av forebyggende, men uten effekt (eller evt med midlertidig effekt), og jeg føler jeg danser rundt i limboland mens sykemeldingstiden går (har ikke sjans til å jobbe 100% nå). Sier til meg selv at jeg ikke blir bedre av å bli deppa av det, så jeg prøver hardt da, men sånn for meg selv så kan jeg bli ganske frustrert og trist nå ja.... Gode tanker til deg! Anonymkode: c1b53...a23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå