AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Skrevet 6 timer siden Har funnet ut at en stor gjeng av mine nærmeste kollegaer har planlagt fest i helgen. Jeg er ikke invitert. Sikkert fordi jeg ikke er den som gjør så mye utav meg, kjedelig person. Utrolig barnslig men jeg er så lei meg. Kjenner meg utestengt og verdiløs. Har lite nettverk fra før og har sjelden en anledning til å gå ut, ensomheten spiser meg opp. Vil bare forsvinne… Anonymkode: 79335...683 1 9
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Skrevet 6 timer siden Skjønner at det oppleves sårt. Klem Anonymkode: 2b29d...0c0 1
Fjollefyr Skrevet 6 timer siden #3 Skrevet 6 timer siden (endret) Jeg har ingen råd å gi. Men forstår at det er vanskelig. Klem❤️ Endret 6 timer siden av Fjollefyr 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Skrevet 6 timer siden Har du lyst til å dra? Inviter deg selv. Det er fullt mulig å gjøre det på en smidig måte 🙂 Anonymkode: 4a492...cb8
Runnah Skrevet 6 timer siden #5 Skrevet 6 timer siden Da jobber du i hvert fall på helt feil sted, noe sånt endrer kanskje det kollegiale på jobben for alltid. 3
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Skrevet 6 timer siden Er det noen av de andre som ikke er bedt som du kan bli litt bedre kjent med? Anonymkode: 8f94b...6e1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #7 Skrevet 6 timer siden Kanskje du får begynne å øve deg på å snakke mer med kollegaene da? Du er neppe bevisst utestengt. Ofte oppstår slikt spontant mellom folk som snakker sammen og omgås. Det er helt naturlig. Anonymkode: c0d92...93f 1 2
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #9 Skrevet 6 timer siden Runnah skrev (2 minutter siden): Da jobber du i hvert fall på helt feil sted, noe sånt endrer kanskje det kollegiale på jobben for alltid. Da kommer jeg bare til å overveldes av tanken om at jeg egentlig ikke var ønsket og ikke hører til.. Anonymkode: 79335...683
Kygos Skrevet 6 timer siden #10 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kanskje du får begynne å øve deg på å snakke mer med kollegaene da? Du er neppe bevisst utestengt. Ofte oppstår slikt spontant mellom folk som snakker sammen og omgås. Det er helt naturlig. Anonymkode: c0d92...93f Rimelig trange i nøtta disse kollegaene om det ikke er bevisst. Selvsagt er det bevisst. Man går ikke sammen en stor gjeng på samme arbeidsplass og utelater noen få. Hvis de er 18-20 år, så skjønner jeg det, for da er ikke hjernen tilstrekkelig utviklet. 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #11 Skrevet 6 timer siden Kygos skrev (2 minutter siden): Elendige kollegaer! Høres unge ut. Ja, de er 26-27 og jeg 32. Ikke så mye forskjell egentlig men de ser på meg som gammel.. Anonymkode: 79335...683
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #12 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, de er 26-27 og jeg 32. Ikke så mye forskjell egentlig men de ser på meg som gammel.. Anonymkode: 79335...683 Om alle er 5-6 år yngre enn deg, er det veldig naturlig å ikke be deg med. Men du kan be deg selv eller finn eget nettverk. Anonymkode: de7a2...0fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #13 Skrevet 6 timer siden Å være «utestengt av kollegaer» er noe annet enn «ble ikke invitert til en privat fest» Noen kollegaer blir venner. Andre ikke. Velkommen til arbeidslivet! Anonymkode: 0436b...997 2 5
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #14 Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Da kommer jeg bare til å overveldes av tanken om at jeg egentlig ikke var ønsket og ikke hører til.. Anonymkode: 79335...683 Du overdriver og krisemaksimerer. Hvordan skal de som er mest sosiale med hverandre på jobb skjønne at du er interessert i en fest med dem, om du knapt snakker med dem….? Kygos skrev (1 minutt siden): Rimelig trange i nøtta disse kollegaene om det ikke er bevisst. Selvsagt er det bevisst. Man går ikke sammen en stor gjeng på samme arbeidsplass og utelater noen få. Hvis de er 18-20 år, så skjønner jeg det, for da er ikke hjernen tilstrekkelig utviklet. Nei. På ingen måte. Er det en gjeng som er mye sosiale sammen og har lyst å finne på noe gøy ei helg, så har de på ingen måte ansvaret for å være arrangementskomitee for hele arbeidsplassen av den grunn. Det får sjefen ta ansvar for, eller nedsette en komité eller noe. At det er dumt for kulturen på arbeidsplassen, javisst. Men det er et ledelsesansvar å sørge for. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, de er 26-27 og jeg 32. Ikke så mye forskjell egentlig men de ser på meg som gammel.. Anonymkode: 79335...683 Du er 5-6 år eldre enn dem, og i en helt annen livsfase. Det er helt naturlig at de finner sammen, uten at det har noe med deg å gjøre som person. Anonymkode: c0d92...93f 1
NatNat Skrevet 5 timer siden #15 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du er 5-6 år eldre enn dem, og i en helt annen livsfase. ?? 🤨 5 år forskjell er ingenting ! jeg var ikke i en annen livsfase når jeg var 32 i forhold til når jeg var 27... 1 1
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Skrevet 5 timer siden Jeg forstår at det er vondt. Hadde du gått dit om du ble invitert? Jeg har sluttet å gå på frivillige jobbarrangementer og turer. Føler meg veldig oversett og utenfor. Ingen snakker til meg. Ja, det er kanskje min egen feil. Jeg vet ikke. Men Føler ikke det slik når vi er på jobb i hverdagen men er det fest er jeg ikke noen. Så det spørs hvordan ville du følt deg på festen? Anonymkode: 08b6d...ceb
Runnah Skrevet 5 timer siden #17 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Da kommer jeg bare til å overveldes av tanken om at jeg egentlig ikke var ønsket og ikke hører til.. Anonymkode: 79335...683 Det er synd, men det er i hvert fall noe jeg kunne levd fint med. Jeg ville bare involvert meg mindre og begynt å søke meg videre, med mindre man egentlig trives veldig godt i jobben.
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Skrevet 5 timer siden Ta mote til deg å spør om å få bli med. Det er forferdelig dårlig gjort å drive på slik på et arbeidssted . Anonymkode: 5d81f...fb6 1
Runnah Skrevet 5 timer siden #19 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Om alle er 5-6 år yngre enn deg, er det veldig naturlig å ikke be deg med. Men du kan be deg selv eller finn eget nettverk. Anonymkode: de7a2...0fa 5-6 år er ingenting. Jeg kan være med folk som er minst 10 år eldre eller yngre, nå til helga er det bursdagsfest hos en dame som er 13 år eldre enn meg. 1
Runnah Skrevet 4 timer siden #20 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ta mote til deg å spør om å få bli med. Det er forferdelig dårlig gjort å drive på slik på et arbeidssted . Anonymkode: 5d81f...fb6 Man vil jo ikke det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå