AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:29 #1 Skrevet mandag kl. 21:29 I firmaet jeg jobber er flere synlig rusa når vi har festmiddag med jobben. Er det normalt nå? De som er der er i aldere 20-60. Direktøren holder seg heller ikke til bare alkohol. Er det sånt en må regne med nå. Anonymkode: 55553...ed7
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:35 #2 Skrevet mandag kl. 21:35 Det kommer da veldig an på hva slags rus det er snakk om så her må du være mer spesifikk. Cannabis er for eksempel svært vanlig og "stuerent" i dagens samfunn, men heroin er ikke godkjent på jobbfester ... Anonymkode: 47260...199 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:35 #3 Skrevet mandag kl. 21:35 ... og hva mener du med "synlig rusa"? Anonymkode: 47260...199
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:40 #4 Skrevet mandag kl. 21:40 Nei det er overhode ikke normalt. Kanskje på visse meglerkontor eller finans sektorer. Det er heller slik at folk er ekstra forsiktig med rus generelt i jobbsammenheng. Jeg kan fint ta med en joint eller en dropp med mdma noen ganger i året med nærme venner. På jobbfester derimot blir jeg maks brisen og legger meg rundt midtnatt Anonymkode: 69c2d...85c
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:47 #5 Skrevet mandag kl. 21:47 Det er ikke noe tvil om at flere er rusa. Flere innrømmer det også. Og noen er blitt sett når de ruser seg. Ryktene sier kokain. Men jeg vet ikke hva de tar. Ble bare så overrasket at det skal være sånn. Enkelte av de forandrer seg litt mye. Så høye på seg selv, snakker uten stans. Veldig energiske og noe rart med øynene. To av de svetter ekstremt mye. Er det sånn på andre arbeidsplasser nå? Anonymkode: 55553...ed7
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 21:49 #6 Skrevet mandag kl. 21:49 Det er nok vanligere enn vi liker å tror.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:51 #7 Skrevet mandag kl. 21:51 Der jeg jobbet før (kommunen) var det helt vanlig at man dro striper på både sommerfest og julebord. Og vi hadde ansvar for syke barn i jobbsammenheng så jeg synes alltid det var litt spes. Jeg dro alltid tidlig, ble verre utover kvelden, fler som joina stripene jo fullere de ble. Anonymkode: f73f6...2bb
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:51 #8 Skrevet mandag kl. 21:51 Grønnsaksvaffel skrev (1 minutt siden): Det er nok vanligere enn vi liker å tror. Å være synlig rusa? Anonymkode: 2963c...b89
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:54 #9 Skrevet mandag kl. 21:54 Hos oss er det en egen gruppe som driver med det. De er sååååå gode venner Anonymkode: 55553...ed7
Grønnsaksvaffel Skrevet mandag kl. 21:56 #10 Skrevet mandag kl. 21:56 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å være synlig rusa? Anonymkode: 2963c...b89 Nå har ikke jeg erfaring med hvordan folk er når de er synlig rusa, men ja jeg tror det er mer vanlig enn "folk flest" tror. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 21:58 #11 Skrevet mandag kl. 21:58 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Det kommer da veldig an på hva slags rus det er snakk om så her må du være mer spesifikk. Cannabis er for eksempel svært vanlig og "stuerent" i dagens samfunn, men heroin er ikke godkjent på jobbfester ... Anonymkode: 47260...199 Nei det er ikke stuerent. Anonymkode: 2d78e...d2e 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:18 #12 Skrevet mandag kl. 22:18 Lite dop (i hvert fall synlig), men mye fyll hver gang det er en form for sosialt opplegg. Med fyll mener jeg at de som skal på kveldsvakt dagen etter, krysser fingra for at det ikke blir blåseprøve. Akuttpsykiatri. Anonymkode: 4ea64...048
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:26 #13 Skrevet mandag kl. 22:26 Veldig vanlig. Mange som bruker kokain, men i så små doser at det ikke merkes av andre hvis det ikke sies høyt eller man er tilstede når det blir brukt. Ikke alle som går rundt med store pupiller og stive kjever. Alt fra husmødre, advokater, leger, barnevernspedagoger, lærere osv... Anonymkode: ba3ae...4be
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:46 #14 Skrevet mandag kl. 22:46 Jeg synes det er ubehagelig. Og vi er flere som blir lei. Enkelt skifter litt vel mye personlighet. Men dessverre så er det møteplikt, kunne godt tenkt meg å droppe å dra på det. Men når øverst leder holder på, nytter det ikke å ta det opp. Anonymkode: 55553...ed7 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 22:51 #15 Skrevet mandag kl. 22:51 AnonymBruker skrev (1 time siden): I firmaet jeg jobber er flere synlig rusa når vi har festmiddag med jobben. Er det normalt nå? De som er der er i aldere 20-60. Direktøren holder seg heller ikke til bare alkohol. Er det sånt en må regne med nå. Anonymkode: 55553...ed7 Ikke bra. Og ikke vanlig. Høres ut som «Exit» Anonymkode: e3cab...41f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå