AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Skrevet 18 timer siden Katten min er 12 år og har fått en hard fast kul i kinnet som to ulike veterinærer mener mest sannsynlig er en kreftsvulst (etter å ha sett på røntgenbilder, blodprøver osv.). Jeg har valgt å ikke gå videre med undersøkelser, blant annet på grunn av økonomi men også fordi det kjennes unødvendig å stresse katten min mer når det er så stor sjanse for kreft og avliving uansett. Har heller fokus på å gi henne en så fin tid som mulig nå. Veterinæren mener jeg bør avlive henne om bare noen dager, men jeg synes katten min virker å ha det bra. Hun er kjempe kosete, litt leken, ruller seg på gulvet og spiser og drikker bra. Er det noen her med erfaring fra lignende som vet om det stemmer at jeg bør avlive katten min raskt? Det kan godt tenkes hun har litt vondt for jeg vet at katter er gode på å skjule det, men vil nå tro hun har det greit når hun oppfører seg så normalt. Vil allikevel gjøre det som er best for katten min. Anonymkode: 8bf1f...2c2 1
monican94 Skrevet 16 timer siden #2 Skrevet 16 timer siden Ville hørt på veterinæren. Vondt men dyret er viktigst ❤️
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Skrevet 16 timer siden Jeg ville prøvd å prioritere en biopsi. Så du ikke risikerer å gnages opp av spørsmål eller "hva hvis", i etterkant. Ellers tenker jeg at du bør lytte til veterinæren. Jeg vet det er ufattelig vondt, men veterinæren (begge ?) Sier ikke dette for gøy. ❤️ Anonymkode: 8997e...723
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Katten min er 12 år og har fått en hard fast kul i kinnet som to ulike veterinærer mener mest sannsynlig er en kreftsvulst (etter å ha sett på røntgenbilder, blodprøver osv.). Jeg har valgt å ikke gå videre med undersøkelser, blant annet på grunn av økonomi men også fordi det kjennes unødvendig å stresse katten min mer når det er så stor sjanse for kreft og avliving uansett. Har heller fokus på å gi henne en så fin tid som mulig nå. Veterinæren mener jeg bør avlive henne om bare noen dager, men jeg synes katten min virker å ha det bra. Hun er kjempe kosete, litt leken, ruller seg på gulvet og spiser og drikker bra. Er det noen her med erfaring fra lignende som vet om det stemmer at jeg bør avlive katten min raskt? Det kan godt tenkes hun har litt vondt for jeg vet at katter er gode på å skjule det, men vil nå tro hun har det greit når hun oppfører seg så normalt. Vil allikevel gjøre det som er best for katten min. Anonymkode: 8bf1f...2c2 Dyr koster og det er noe man burde være klar over/forberedt på når man går til anskaffelse av et dyr. Jeg hadde ikke valgt å avlive før jeg med sikkerhet visste at avliving var siste utvei Anonymkode: ca0a1...4fe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå