Gå til innhold

Det nye forumet

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Du har lagd mye sirkus her mot gjester - det vet du.  Det er nok en av grunnene til at du får så sterke reaksjoner tilbake også.

Ja, jeg har laget endel sirkus som du kaller det, og det er klart jeg skal få reaksjoner - men jeg er ikke den eneste da, jeg føler det som om jeg tas for å være den eneste og et grusomt menneske. Og det tror jeg liksom ikke at jeg er da...

Jeg har sagt at jeg synes det er dumt med gesteinnlegg, for jeg vet ikke hvem som er hvem til slutt, og jeg har sagt at ihvertfall bør lesetilgangen i dagbøkene fjernes for gjestene; slik det er på de andre delene her på KG med begrenset tilgang.

De aller fleste gjestene har både vettuge ting å komme med og alt det der, og jeg ble ikke imot gjester før jeg fikk en etter meg i et utall innlegg. Jeg forsøkte å hjelpe en bruker med noe her, og fikk masse dritt slengt tilbake, om at jeg var en egoistisk kjerring som ikke ville andre noe godt, og det var ikke måte på, pluss at noen hadde lagt meg til på msn. Jeg ble faktisk REDD jeg da, og jeg skjønner at andre brukere blir redde også, når de opplever det samme. Hadde ikke noe problem med gjesteinnlegg før disse opplevelsene.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet
Dere, nå synes deg denne debatten begynner å bli vel personlig.

Enig. Dette bør ikke gjøres til en hets mot Fysepulver-tråd.

Gjest Gjest
Skrevet

Jøsses!!

Tenk å sitte en hel dag på å slenge dritt om hverandre.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har nå stengt Kosemose-forumet og vil fra næ av kun være her på KG. Regner med at målet er nådd for de verste kritikerne da ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har nå stengt Kosemose-forumet og vil fra næ av kun være her på KG. Regner med at målet er nådd for de verste kritikerne da ;)

Da tror jeg du har misforstått kritikken, men det var kanskje et påskudd.
Gjest gjest1
Skrevet
Da tror jeg du har misforstått kritikken, men det var kanskje et påskudd.

Nei, jeg stenger det ikke pga kritikken, men fordi jeg ikke orker mer av dette

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jo flott for KG hvis disse folkene holder seg på kosemose (haha, ironi as)-forumet da :)

Kanskje jeg til og med registrerer meg på KG da!

Om du er registert eller ikke gir vel de fleste uregistrerte/ registrerte brukerne her inne beng i.

Kosemosekoroken ble starte pga alt oppgulpet fra ENKELTE gjester her inne. Synd for dem at det ikke funket, jeg synes ideen var god.

Utrolig idiotisk å angripe spesielle brukere her inne og skjule seg som gjest. Det er ikke mulig å angripe en gjest på samme måte her, da det ikke er en spesiell persom du kan søke etter og forfølge. Og en gjest er IKKE èn spesiell bruker, alle kan kalle seg gjest.

Skrevet

Jeg synes ikke denne tråden trenger å bli lenger..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...