aline Skrevet 7. april 2006 #61 Skrevet 7. april 2006 Da er vi uenige, for moderatorne følger jo bare reglene og gjør som de får beskjed om av reglene. ← moderatorene her inne må også tolke, det står ikke ett eget punkt i reglene som sier at ordet neger ikke er lov å bruke, eller negerhore eller hva som helst. men i en setting kan det likevel bli slettet. det er det moderatorene/admin som må komme frem til, fordi alt ikke er spesifisert i reglene. så når man tester hva som for lov til å stå eller ikke, så er det moderatorenes jobb man tester. om det var så klart fra reglene, så var det vel ingen grunn til å teste, da får det som står i reglene bli slettet mens det som ikke står i reglene blir stående. siden dette var ett spørsmål om det fikk stå eller ikke, er det jo moddenes jobb som testes.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #62 Skrevet 7. april 2006 det blir litt feil å si at det er to forskjellige forum som ikke har noe med hverandre å gjøre, da admin på det andre forumet allerede i reglene viser til kg og muligheter man har her, bare at de selvsagt gjør det bedre der inne. ganske klart og tydelig link. det vil si at dersom man er inne på dette andre forumet UTEN å ha vært på kg, så sier ikke reglene noenting! så det andre forumet er tydelig ment for kgere! det gjør at det blir en klar link. men, jeg provoseres av det, har derimot ingen interesse av å være bruker av dette andre forumet, men mener helt klart noe om situasjonen som nå har oppstått likevel. det gjelder jo i høyeste grad kg også, ergo synes jeg det er helt greit å ta diskusjonen her jeg, hvor alle kan være med. ← Nei, det har jeg ikke henvist til i reglene. Jeg har henvist til det andre steder, men ikke i reglene. Er ikke bare KG-folk der, har ingen statistikk på det nå, men det er flere der som aldri har vært på KG. Moderatorene her på KG utøver skjønn i forhold til et regelverk. Derfor kan det avvike noe fra tråd til tråd - fordi alle tråder er forskjellig. Det er umulig å skrive regler som skal følges slavisk når det gjelder regler for mellommenneskelige forhold. ← Jeg har ikke sagt det? Men jeg har fremhevet at jeg tror ikke det er moderatorene som personer trådstarter ville "til livs"
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #63 Skrevet 7. april 2006 Nei, det har jeg ikke henvist til i reglene. Jeg har henvist til det andre steder, men ikke i reglene. Er ikke bare KG-folk der, har ingen statistikk på det nå, men det er flere der som aldri har vært på KG. Jeg har ikke sagt det? Men jeg har fremhevet at jeg tror ikke det er moderatorene som personer trådstarter ville "til livs" ← Du og de moderatorene på kosemose vet godt hva som var meningen med den tråden. Det krampeforsvaret dere driver med nå blir bare tull. Kanskje folk her på KG etterhvert forstår at sytinga dere drev med her ikke var noe annet enn oppmerksomhetsgauling heller.
aline Skrevet 7. april 2006 #64 Skrevet 7. april 2006 Nei, det har jeg ikke henvist til i reglene. Jeg har henvist til det andre steder, men ikke i reglene. Er ikke bare KG-folk der, har ingen statistikk på det nå, men det er flere der som aldri har vært på KG. Jeg har ikke sagt det? Men jeg har fremhevet at jeg tror ikke det er moderatorene som personer trådstarter ville "til livs" ← sorry, det var på hjelp og regler, under titler du viser til slik det er p kg.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #65 Skrevet 7. april 2006 Du og de moderatorene på kosemose vet godt hva som var meningen med den tråden. Det krampeforsvaret dere driver med nå blir bare tull. Kanskje folk her på KG etterhvert forstår at sytinga dere drev med her ikke var noe annet enn oppmerksomhetsgauling heller. ← I går var det bare jeg og en annen moderator på Kosemose, en har ikke internett hjemme, en annen har nettopp født, en tredje var ikke der såvidt jeg så. Jeg forsvarer meg fordi jeg urettmessig har blitt tolket dithen å være både trådstarter og en KG-hater, noe jeg overhodet ikke er. Jeg skrev ETT innlegg i tråden, og det var om å sende en link til en person på msn. Jeg er ikke ute etter oppmerksomhet, men jeg har en tendens til å få det. Det jeg over lengre tid har "klaget over" som du uttrykker det er at jeg er imot gjestepostinger. Om du kaller det syting så får det stå for din regning.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #66 Skrevet 7. april 2006 Snakk om å være ei jugemaskin på autopilot.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #67 Skrevet 7. april 2006 Det er jo flott for KG hvis disse folkene holder seg på kosemose (haha, ironi as)-forumet da Kanskje jeg til og med registrerer meg på KG da!
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #68 Skrevet 7. april 2006 Snakk om å være ei jugemaskin på autopilot. ← Deg om det. Det er jo flott for KG hvis disse folkene holder seg på kosemose (haha, ironi as)-forumet da Kanskje jeg til og med registrerer meg på KG da! ← Du er vel den første gjesten her på KG som faktisk viser at h*n har tenkt i de baner... I motsatt fall ville jo alle som også er KG-ere kommet tilbake hit full time
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #69 Skrevet 7. april 2006 I motsatt fall ville jo alle som også er KG-ere kommet tilbake hit full time ← Og det unngår vi ved å la være å registrere oss her?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #70 Skrevet 7. april 2006 Og det unngår vi ved å la være å registrere oss her? ← Hæ?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #71 Skrevet 7. april 2006 Du er vel den første gjesten her på KG som faktisk viser at h*n har tenkt i de baner... I motsatt fall ville jo alle som også er KG-ere kommet tilbake hit full time ← Vet ikke hva du mener her jeg, men det er vel internt kosemoseprat. Jeg har ikke lest noen innlegg av verken deg eller de andre på "kosemose" før jeg leste disse negertrådene nå i dag, men det kom jo fram veldig mange fryktelig tydelige tegn som jeg ikke liker hvertfall...
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #72 Skrevet 7. april 2006 Hæ? ← Unngår vi at dere kommer tilbake her for fullt hvis vi som er gjester ikke registrerer oss her?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #73 Skrevet 7. april 2006 Vet ikke hva du mener her jeg, men det er vel internt kosemoseprat. Jeg har ikke lest noen innlegg av verken deg eller de andre på "kosemose" før jeg leste disse negertrådene nå i dag, men det kom jo fram veldig mange fryktelig tydelige tegn som jeg ikke liker hvertfall... ← Jeg mente at dersom Kosemose kritiseres nord og ned kan jeg som admin av Kosemose stenge hele dritten, og da vil jeg anta folk er mer på KG, og det er det kanskje ikke alle som ser på som positivt.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #74 Skrevet 7. april 2006 Jeg mente at dersom Kosemose kritiseres nord og ned kan jeg som admin av Kosemose stenge hele dritten, og da vil jeg anta folk er mer på KG, og det er det kanskje ikke alle som ser på som positivt. ← Tåler dere ikke kritikk? Hvorfor skal kosemose stenges fordi vi idiotene på KG synes det er patetisk at dere oppfører dere ti ganger verre der enn det dere kritiserer noen for å gjøre her på KG?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #75 Skrevet 7. april 2006 Tåler dere ikke kritikk? Hvorfor skal kosemose stenges fordi vi idiotene på KG synes det er patetisk at dere oppfører dere ti ganger verre der enn det dere kritiserer noen for å gjøre her på KG? ← Jeg kan ikke se at vi har oppført oss "verre" der. Det er helt alminnelige tråder der. Grunnen til at jeg vurderer det er at det ikke ble som jeg hadde tenkt, og jeg er faktisk bare et menneske jeg også. Jeg skriver ikke om alt som skjer i livet mitt verken her eller på Kosemose, men jeg kan vel si det slik at det er langt mer enn hva dere aner, og alt er ikke like lett for en person å takle. Derfor vurderer jeg det, for å få ro til å konsentrere meg om andre ting. Det har jeg vurdert helt siden dagen etter at jeg åpnet forumet.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #76 Skrevet 7. april 2006 jeg er faktisk bare et menneske jeg også. Det er vi andre også Frysepulver - både gjester og registrerte brukere. Tenk på det under neste gjesteutskjelling - kanskje nettopp den gjesten du skjeller ut uten nevneverdig grunn er en person som har det akkurat som deg.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #77 Skrevet 7. april 2006 Det er vi andre også Frysepulver - både gjester og registrerte brukere. Tenk på det under neste gjesteutskjelling - kanskje nettopp den gjesten du skjeller ut uten nevneverdig grunn er en person som har det akkurat som deg. ← Men når har jeg skjelt ut en gjest? Du får det til å høres ut som om jeg sitter her 24/7 og leter opp gjesteinnlegg og serverer så mye eder, dritt og galle at de går og henger seg etterpå
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #78 Skrevet 7. april 2006 Du har lagd mye sirkus her mot gjester - det vet du. Det er nok en av grunnene til at du får så sterke reaksjoner tilbake også.
Gjest Hege Skrevet 7. april 2006 #79 Skrevet 7. april 2006 Dere, nå synes deg denne debatten begynner å bli vel personlig. Dessuten er vel dette et tema som burde vært tatt opp i det forumet det gjelder?
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #80 Skrevet 7. april 2006 Dere, nå synes deg denne debatten begynner å bli vel personlig. Dessuten er vel dette et tema som burde vært tatt opp i det forumet det gjelder? ← Ja, den kan kanskje avsluttes nå - de forskjellige synspunkter har vel fått komme frem - så får man gjøre som man vil med det man har lest.
Fremhevede innlegg