Gå til innhold

Det nye forumet

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet
Ja hun var det, jeg har selv lest den tråden. En annen av de verste kritikerne av KG som er moderator der inne, var også med.

Men nå må det ros for harde møkka her for å redde skinnet sitt.

Igjen - hvordan kunne noen være overrasket over at disse menneskene oppfører seg sånn?

Det er JEG som startet Kosemose, det er JEG som er admin der, de andre er moderatorer.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Det er JEG som startet Kosemose, det er JEG som er admin der, de andre er moderatorer.

Ja? Har jeg skrevet noe annet?
Skrevet
men kommer nok til å være skeptisk til tråder startet av brukere inne på kosemose en stund...

Kanskje litt drøyt å dra alle brukerene der inne over en kam?

Gjest Miloine
Skrevet
jeg heller forstår ikke hvem som slenger dritt om hvem og hvor..?!?

:klø: ikke jeg heller.

PS! Rekordmange som er på Kose :klem: mose nå!

Fint, for da kan de selv se at det er et bra forum!

Skrevet (endret)

Nå har jeg vært på kosemose-forum og lest "negerhore"-tråden, og har bare en kommentar:

Beklager, men å starte oppspinnstråder for å provosere frem reaksjoner blir bare smakløst lavmål på barnehagenivå.

Kopiert fra kosemoseforum:

kan jeg bare rippe off ditt innlegg og teste som gjest? Jeg må bare se for gøy om det ville stått der, og etterpå skryte av at dere er et mye bedre forum enn KG!

Neida synes den er bra jeg! Bare kjipt hvis noen leser her og skjønner at din er kødd

Hvor gamle er folk ?? :overrasket::overrasket:

Endret av Abr@xas
Gjest gjest1
Skrevet
skulle tro det var begått en skikkelig forbrytelse jo...

Å det har det ærligtalt ikke.

Det som har skjedd er at en bruker testet ut noe, det er opp til folk hva de gjør selv, ikke meg. Det ble også skrevet noen innlegg om brukere herfra, ikke nedsettende, det ble vist til at "se, nå har den og den svart" osv, det var ikke stygge ting som ble skrevet. Likevel valgte jeg å slette de, fordi en annen bruker reagerte.

Neida, like lite som gjester her inne ble utskjelt på det groveste fordi det passet seg sånn for kosemosemoderatorene.

Utskjelt på det groveste??? Jeg sa at jeg personlig ikke er for gjesteinnlegg, det er en ærlig mening og den står jeg får

vel, nå har jeg lest tråden der inne.

så ok, det var ikke oss brukere man var ute etter å teste ut, det var moderatorene.  :forvirret:

og den snakken det ble rundt det der inne.... synes fremdeles det er ufint jeg.

synes også at det er ufint å starte tråder om ting som kan være ganske seriøst for noen, bare for å se hvor lenge dumme kg lar det stå....

fremdeles respektløst og ufint, selv om det ikke var så ille som jeg oppfattet det her i tråden.

men kommer nok til å være skeptisk til tråder startet av brukere inne på kosemose en stund...

Nei, tror ikke det var for å teste moderatorne, men regelverket. Det var ikke jeg som startet tråden, men en bruker.

Skrevet

Må bare si at jeg syns dette blir for dumt!!

Det er to separate forum som ikke har en dritt med hverandre å gjøre! Bortsett fra noen av de samme folkene!

Hvis dere reagerer så sterkt på det så bare hold dere unna disse personene da!

Er ikke værre! Men å lage en stor debatt om det her på KG (kunne i det miste ha gjort det på det andre forumet) det blir sånn "de jentene sa det og det om dere" sånn som skjedde på barneskolen! :roll:

Gjest Gjest
Skrevet

Ja, det holder med admin og moderatorene. ;)
Skrevet

foreløpig vet jeg ikke hvem alle brukerne der inne er, så det vil helt klart ikke bli alle brukerne der.

men det jeg foreløpig har fått med meg der inne, og det er ikke mye enda ihvertfall, synes jeg virkelig litt tåpelig på meg. så det gir meg personlig ett annet syn på de som er aktive både her og der ihvertfall.

men det glemmes sikkert over sikt. :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Det er to separate forum som ikke har en dritt med hverandre å gjøre! Bortsett fra noen av de samme folkene!

Er ikke værre! Men å lage en stor debatt om det her på KG (kunne i det miste ha gjort det på det andre forumet) det blir sånn "de jentene sa det og det om dere" sånn som skjedde på barneskolen!  :roll:

Tempen er kanskje høy i denne tråden pga. hvordan kosemoseadmin og kosemosemoderatorene har klagd på forhold her inne på KG før kosemose ble startet.
Skrevet
:klø: ikke jeg heller.

PS! Rekordmange som er på Kose :klem: mose nå!

Fint, for da kan de selv se at det er et bra forum!

DET kan det hende det blir delte meninger om. ;)

Skrevet

Nei, tror ikke det var for å teste moderatorne, men regelverket. Det var ikke jeg som startet tråden, men en bruker.

jeg snakker ikke direkte til deg her heller, det er nok en helt annen bruker jeg nok retter det mer mot.

den brukeren som startet tråden, og har kommet med noen kommentarer rundt det, er den som har lagt opp til denne reaksjonen fra min side.

og regelverket blir oppfulgt av moderatorene, det er spørsmål om hvor lenge det får stå, det er ikke ett regeleverk som løper rundt og rydder, det er moderatorer som følger regelverket og som må ta avgjørelser for hva som kan aksepteres og ikke.

ergo er det moderatorenes jobb her inne som testes, bare sånn for at andre på andre forum kan sitte og more seg litt med det.

Gjest gjest 0
Skrevet
vel, nå har jeg lest tråden der inne.

så ok, det var ikke oss brukere man var ute etter å teste ut, det var moderatorene.  :forvirret:

og den snakken det ble rundt det der inne.... synes fremdeles det er ufint jeg.

synes også at det er ufint å starte tråder om ting som kan være ganske seriøst for noen, bare for å se hvor lenge dumme kg lar det stå....

fremdeles respektløst og ufint, selv om det ikke var så ille som jeg oppfattet det her i tråden.

Bare for å ha det klart så har jeg ikke skrevet noe i den tråden her på kg som jeg ikke mener! Jeg forklarte klart og tydelig mitt standpunkt, og det står jeg for! Det var ikke poenget å se om noen var dumme eller ikke!

Jeg forstod det også slik at den som startet tråden ønsket å se hvilke ord h*n kunne bruke, ikke for å harselere med noen! Da hadde jeg aldri blandet meg borti det!

Skrevet
Tempen er kanskje høy i denne tråden pga. hvordan kosemoseadmin og kosemosemoderatorene har klagd på forhold her inne på KG før kosemose ble startet.

Nettopp, men etter det ble startet så er det også to separate forum! Ta diskusjonen der isteden for å "løpe inn hit og sladre"

Jeg har lest begge trådene, og jeg tok ikke akkurat det som noe angrep på meg! Så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som diskuteres!

Gjest gjest1
Skrevet
jeg snakker ikke direkte til deg her heller, det er nok en helt annen bruker jeg nok retter det mer mot.

den brukeren som startet tråden, og har kommet med noen kommentarer rundt det, er den som har lagt opp til denne reaksjonen fra min side.

og regelverket blir oppfulgt av moderatorene, det er spørsmål om hvor lenge det får stå, det er ikke ett regeleverk som løper rundt og rydder, det er moderatorer som følger regelverket og som må ta avgjørelser for hva som kan aksepteres og ikke.

ergo er det moderatorenes jobb her inne som testes, bare sånn for at andre på andre forum kan sitte og more seg litt med det.

Da er vi uenige, for moderatorne følger jo bare reglene og gjør som de får beskjed om av reglene.

Gjest Gjest
Skrevet
Nettopp, men etter det ble startet så er det også to separate forum! Ta diskusjonen der isteden for å "løpe inn hit og sladre"

Jeg har lest begge trådene, og jeg tok ikke akkurat det som noe angrep på meg! Så jeg skjønner egentlig ikke helt hva som diskuteres!

Så la oss som skjønner hva som diskuteres få fortsette med det - kanskje noen kan forklare det for deg på pm.

Kan ikke se problemet med å stille spørsmål ved et annet forum her.

Skrevet

Er ikke værre! Men å lage en stor debatt om det her på KG (kunne i det miste ha gjort det på det andre forumet) det blir sånn "de jentene sa det og det om dere" sånn som skjedde på barneskolen!  :roll:

det blir litt feil å si at det er to forskjellige forum som ikke har noe med hverandre å gjøre, da admin på det andre forumet allerede i reglene viser til kg og muligheter man har her, bare at de selvsagt gjør det bedre der inne.

ganske klart og tydelig link.

det vil si at dersom man er inne på dette andre forumet UTEN å ha vært på kg, så sier ikke reglene noenting!

så det andre forumet er tydelig ment for kgere!

det gjør at det blir en klar link.

men, jeg provoseres av det, har derimot ingen interesse av å være bruker av dette andre forumet, men mener helt klart noe om situasjonen som nå har oppstått likevel. det gjelder jo i høyeste grad kg også, ergo synes jeg det er helt greit å ta diskusjonen her jeg, hvor alle kan være med.

Gjest Gjest
Skrevet
Da er vi uenige, for moderatorne følger jo bare reglene og gjør som de får beskjed om av reglene.

Moderatorene her på KG utøver skjønn i forhold til et regelverk. Derfor kan det avvike noe fra tråd til tråd - fordi alle tråder er forskjellig. Det er umulig å skrive regler som skal følges slavisk når det gjelder regler for mellommenneskelige forhold.
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...