Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #21 Skrevet 7. april 2006 det er vel ikke i utgangspunktet det at dere har startet dette forumet og kosemoser der inne med større takhøyde som kritiseres. men det at dere sitter der inne og slenger dritt om oss her inne, også kommer inn hit og starter tråder for å bevise for de andre inne hos dere at vi virkelig ER så teite.... det er det mest usmakelige jeg har lest på lenge! jeg ble faktisk litt rystet over at folk jeg har oppfattet som ok personer bak nickene her, er så ufattelig usmakelige og ufine. ← Hææææææ? HVor ER det du har lest dette?
Blackjack Skrevet 7. april 2006 #22 Skrevet 7. april 2006 Nå har jeg for første gang (utenom de 4 første innleggene i tråden) lest neger-hore tråden på Kosemose. (Jeg har ennå ikke lest den her på KG) Og jeg kan med en gang si meg enig med dere som kritiserer det forumet hvis det skal være slike tråder der. Dette synes jeg og var helt over grensen.
aline Skrevet 7. april 2006 #23 Skrevet 7. april 2006 har bare en ting å si: ← var jeg ufin? det skal endel til for å få meg til å reagere, men jeg ble faktisk ganske av å vite om dette. og det tar meg ikke fem flate øre å fortelle akkurat hva jeg mener om folk jeg mener oppfører seg så usmakelig mot andre bak deres rygg. man trenger ikke like alle, men å oppføre seg ok her for å slenge dritt i ett annet forum.... det blir som å late som man kommer overens i virkeligheten, for så å slenge dritt så fort man har snudd ryggen til. sånne mennesker liker jeg ikke.
Blackjack Skrevet 7. april 2006 #24 Skrevet 7. april 2006 man trenger ikke like alle, men å oppføre seg ok her for å slenge dritt i ett annet forum.... det blir som å late som man kommer overens i virkeligheten, for så å slenge dritt så fort man har snudd ryggen til. sånne mennesker liker jeg ikke. ← Nå henger ikke jeg helt med her lenger, men hva og hvem er det du snakker om?? :klø:
aline Skrevet 7. april 2006 #25 Skrevet 7. april 2006 Hææææææ? HVor ER det du har lest dette? ← jeg har lest det her. slik jeg forstår det utifra innleggene her i tråden, så kommer det frem at tråden om negerhorer er startet her inne av en på kosemoseforum for å vise hvor teite vi er. dersom dette ikke stemmer, så beklager jeg utbrudd. men det var seriøst slik jeg oppfatter det.
Gjest baby-E Skrevet 7. april 2006 #26 Skrevet 7. april 2006 jeg heller forstår ikke hvem som slenger dritt om hvem og hvor..?!?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #27 Skrevet 7. april 2006 var jeg ufin? det skal endel til for å få meg til å reagere, men jeg ble faktisk ganske av å vite om dette. og det tar meg ikke fem flate øre å fortelle akkurat hva jeg mener om folk jeg mener oppfører seg så usmakelig mot andre bak deres rygg. man trenger ikke like alle, men å oppføre seg ok her for å slenge dritt i ett annet forum.... det blir som å late som man kommer overens i virkeligheten, for så å slenge dritt så fort man har snudd ryggen til. sånne mennesker liker jeg ikke. ← Jeg sliter fortsatt med å få tak i hva du mener jeg: men det at dere sitter der inne og slenger dritt om oss her inne, også kommer inn hit og starter tråder for å bevise for de andre inne hos dere at vi virkelig ER så teite.... det er det mest usmakelige jeg har lest på lenge! jeg ble faktisk litt rystet over at folk jeg har oppfattet som ok personer bak nickene her, er så ufattelig usmakelige og ufine. Du skriver "dere", "tråder" osv... Jeg har funnet EN Tråd med innlegg skrevet av TRE personer, OG jeg har slettet personkritikken av folk!!! Du får det til å virke som om alle trådene er skrevet som hets mot KG og at alle på Kosemose hater KG!!!
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #28 Skrevet 7. april 2006 Jeg kan rett og slett ikke skjønne at noen blir overrasket over hvordan de holder på der inne. Dere må da ha sett hvordan de har drevet på her på KG i lang tid.
aline Skrevet 7. april 2006 #29 Skrevet 7. april 2006 Synes igrunnen det var en fin ide at noen brukrere her inne sartet et eget forum uten gjester og har vært der inne en del og lest , men på si jeg ble skuffet og overaskket over et par ting Noen av brukerne der inne " oppførte seg " på en helt annen måte der inne Noen brukere sv KG ble kommentert der inne meg selv inkludert Man var del av en diskusjon her inne også slengte man dritt om tråden og brukerne inne på det andre forumet. Da spør jeg What's the point :klø: ← Du vet vel at tråden Negerhorene i Oslo ble startet for å bevise hvor teite de er på kg? ← Hyggelig. Klaging og syting over hvordan det er på KG, også rømmer de over til et annet forum for å drive den samme drittslenginga selv. Da vet man iallefall hvem man ikke kan stole på her inne. ← mulig jeg har oppfattet helt feil, men dette er blant de trådene som gjør at jeg oppfatter det slik hen at tråden om negerhorer er blitt lagt ut her inne for å vise til hvor teite vi på kg er. også at det har vært baksnakking etc. jeg aner ikke hvor dette kosemoseforumet er derimot... er det et eget forum eller er det en underforum her inne eller hva er det?
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2006 #30 Skrevet 7. april 2006 Jeg sliter fortsatt med å få tak i hva du mener jeg: men det at dere sitter der inne og slenger dritt om oss her inne, også kommer inn hit og starter tråder for å bevise for de andre inne hos dere at vi virkelig ER så teite.... det er det mest usmakelige jeg har lest på lenge! jeg ble faktisk litt rystet over at folk jeg har oppfattet som ok personer bak nickene her, er så ufattelig usmakelige og ufine. Du skriver "dere", "tråder" osv... Jeg har funnet EN Tråd med innlegg skrevet av TRE personer, OG jeg har slettet personkritikken av folk!!! Du får det til å virke som om alle trådene er skrevet som hets mot KG og at alle på Kosemose hater KG!!! ← Men du var helt med på å starte tråden og å fyre oppunder den, både her og der.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2006 #31 Skrevet 7. april 2006 mulig jeg har oppfattet helt feil, men dette er blant de trådene som gjør at jeg oppfatter det slik hen at tråden om negerhorer er blitt lagt ut her inne for å vise til hvor teite vi på kg er. også at det har vært baksnakking etc. jeg aner ikke hvor dette kosemoseforumet er derimot... er det et eget forum eller er det en underforum her inne eller hva er det? ← Se signaturen til Frysepulver.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #32 Skrevet 7. april 2006 jeg har lest det her. slik jeg forstår det utifra innleggene her i tråden, så kommer det frem at tråden om negerhorer er startet her inne av en på kosemoseforum for å vise hvor teite vi er. dersom dette ikke stemmer, så beklager jeg utbrudd. men det var seriøst slik jeg oppfatter det. ← Blir litt på trynet å diskutere hva du har lest her når du ikke har lest inne på Kosemose engang da! Du uttaler deg jo når du vet halve saken! Innleggene ble oppdaget i går og fjernet i går, ala slik dritt om Rosin (et eksempel) i min dagbok ville blitt moderert bort her på KG. Det skaper ikke like mye ramaskrik her, og jeg vil vel påstå det har skjedd langt oftere her enn på Kosemose.
aline Skrevet 7. april 2006 #33 Skrevet 7. april 2006 Jeg sliter fortsatt med å få tak i hva du mener jeg: men det at dere sitter der inne og slenger dritt om oss her inne, også kommer inn hit og starter tråder for å bevise for de andre inne hos dere at vi virkelig ER så teite.... det er det mest usmakelige jeg har lest på lenge! jeg ble faktisk litt rystet over at folk jeg har oppfattet som ok personer bak nickene her, er så ufattelig usmakelige og ufine. Du skriver "dere", "tråder" osv... Jeg har funnet EN Tråd med innlegg skrevet av TRE personer, OG jeg har slettet personkritikken av folk!!! Du får det til å virke som om alle trådene er skrevet som hets mot KG og at alle på Kosemose hater KG!!! ← siden jeg ikke aner hvor kosemose er, så har jeg ikke vært der, jeg aner ikke hvem som er der inne, så når jeg snakker om dere, så snakker jeg om de det gjelder som er der inne og har gjort dette. om det er to eller ti aner jeg ikke, men kan ikke tenke meg at en person har sittet og sleivpratet alene? eller startet den tråden for å vise seg selv hvor teite vi er?
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #34 Skrevet 7. april 2006 (endret) mulig jeg har oppfattet helt feil, men dette er blant de trådene som gjør at jeg oppfatter det slik hen at tråden om negerhorer er blitt lagt ut her inne for å vise til hvor teite vi på kg er. også at det har vært baksnakking etc. jeg aner ikke hvor dette kosemoseforumet er derimot... er det et eget forum eller er det en underforum her inne eller hva er det? ← Hva trådstarters intensjon var vet jeg ikke, men jeg tolket det dithen at hun ønsket å sjekke hvilke ord man kan bruke hvor, fordi hun trodde alt ble sensurert her, og jeg mente at det ble det absolutt ikke, for jeg har brukt endel "sterke ord" her på KG og aldri opplevd sensurering (nå er det snakk om banneord). Fint hvis folk LESER tråden på kosemose før de uttaler seg. Det er åpent for at gjester kan lese der. Tråden ligger under generell debatt Men du var helt med på å starte tråden og å fyre oppunder den, både her og der. ← Jeg besvarte den med ett innlegg, om at jeg hadde sendt en link til Vampyra! nå må du rulle inn da! Endret 7. april 2006 av Frysepulver
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #35 Skrevet 7. april 2006 Men du var helt med på å starte tråden og å fyre oppunder den, både her og der. ← Ja hun var det, jeg har selv lest den tråden. En annen av de verste kritikerne av KG som er moderator der inne, var også med. Men nå må det ros for harde møkka her for å redde skinnet sitt. Igjen - hvordan kunne noen være overrasket over at disse menneskene oppfører seg sånn?
Gjest baby-E Skrevet 7. april 2006 #36 Skrevet 7. april 2006 Igjen - hvordan kunne noen være overrasket over at disse menneskene oppfører seg sånn? ← skulle tro det var begått en skikkelig forbrytelse jo... Å det har det ærligtalt ikke.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #37 Skrevet 7. april 2006 Fint hvis folk LESER tråden på kosemose før de uttaler seg. Det er åpent for at gjester kan lese der. Tråden ligger under generell debatt Jeg besvarte den med ett innlegg, om at jeg hadde sendt en link til Vampyra! nå må du rulle inn da! ← Jeg har lest flere av trådene der inne, og det er ikke en ting som kommer frem her som ikke stemmer.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #38 Skrevet 7. april 2006 skulle tro det var begått en skikkelig forbrytelse jo... Å det har det ærligtalt ikke. ← Neida, like lite som gjester her inne ble utskjelt på det groveste fordi det passet seg sånn for kosemosemoderatorene.
Gjest baby-E Skrevet 7. april 2006 #39 Skrevet 7. april 2006 Neida, like lite som gjester her inne ble utskjelt på det groveste fordi det passet seg sånn for kosemosemoderatorene. ← Forstod ikke svaret ditt..
aline Skrevet 7. april 2006 #40 Skrevet 7. april 2006 vel, nå har jeg lest tråden der inne. så ok, det var ikke oss brukere man var ute etter å teste ut, det var moderatorene. og den snakken det ble rundt det der inne.... synes fremdeles det er ufint jeg. synes også at det er ufint å starte tråder om ting som kan være ganske seriøst for noen, bare for å se hvor lenge dumme kg lar det stå.... fremdeles respektløst og ufint, selv om det ikke var så ille som jeg oppfattet det her i tråden. men kommer nok til å være skeptisk til tråder startet av brukere inne på kosemose en stund...
Fremhevede innlegg