Gjest Gamle Alex Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Synes igrunnen det var en fin ide at noen brukrere her inne sartet et eget forum uten gjester og har vært der inne en del og lest , men på si jeg ble skuffet og overaskket over et par ting Noen av brukerne der inne " oppførte seg " på en helt annen måte der inne Noen brukere sv KG ble kommentert der inne meg selv inkludert Man var del av en diskusjon her inne også slengte man dritt om tråden og brukerne inne på det andre forumet. Da spør jeg What's the point :klø:
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 Dette hadde vel passet bedre på PM med Frysepulver.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 Dette hadde vel passet bedre på PM med Frysepulver. ← Hvorfor det? Det er greit at andre blir klar over det også.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 Synes igrunnen det var en fin ide at noen brukrere her inne sartet et eget forum uten gjester og har vært der inne en del og lest , men på si jeg ble skuffet og overaskket over et par ting Noen av brukerne der inne " oppførte seg " på en helt annen måte der inne Noen brukere sv KG ble kommentert der inne meg selv inkludert Man var del av en diskusjon her inne også slengte man dritt om tråden og brukerne inne på det andre forumet. Da spør jeg What's the point :klø: ← Det er vel kanskje en grunn til at det etterhvert ble reagert ganske sterkt her inne mot de som startet kosemose. Baksnakking og kverulering lang vei, men de fikk gå klar av det for moderatorenes del.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Det er vel ingen som er forbauset over det!
Blackjack Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 Synes igrunnen det var en fin ide at noen brukrere her inne sartet et eget forum uten gjester og har vært der inne en del og lest , men på si jeg ble skuffet og overaskket over et par ting Noen av brukerne der inne " oppførte seg " på en helt annen måte der inne Noen brukere sv KG ble kommentert der inne meg selv inkludert Man var del av en diskusjon her inne også slengte man dritt om tråden og brukerne inne på det andre forumet.Da spør jeg What's the point :klø: ← Nå har ikke jeg vært så mye på Kosemose i det siste, men jeg har iallefall ikke fått med meg denne tråden du snakker om?? :klø: Har du en link? Noe av meningen med Kosemose var jo å ha et forum med større takhøyde enn her på KG, men i mine øyne øyne betyr det selvfølgelig ikke at det skal bli et skittkaste-forum mor andre KG-brukere! Hva du mener med "oppførte" seg annerledes vet jeg ikke, hadde vært fint om du skrev litt mer utfyllende? Dessuten, hvis du mener at det er skrevet noe nedsettende om deg personlig er jeg enig i at du burde ta det på PM med Frysepulver som er admin, eller evnt med den/de brukerene som har skrevet om deg.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2006 #7 Skrevet 7. april 2006 Det er vel ingen som er forbauset over det! ← Jeg hadde vel håpet på mer seriøsitet. Men nå har de fjernet innlegg som gikk på enkeltbrukere her.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 Baksnakking og kverulering lang vei, men de fikk gå klar av det for moderatorenes del. ← For å presisere, så gjaldt dette her på KG.
Blackjack Skrevet 7. april 2006 #9 Skrevet 7. april 2006 Det er vel kanskje en grunn til at det etterhvert ble reagert ganske sterkt her inne mot de som startet kosemose. Baksnakking og kverulering lang vei, men de fikk gå klar av det for moderatorenes del. ← Jeg var med på å starte Kosemose, men jeg har ikke fått noen reaksjoner. (iallefall ikke som jeg har sett) Jeg kan heller ikke se noen grunn til at noen skulle reagere på meg, og såvidt jeg vet har jeg heller ikke baksnakket eller kverulert? Men jeg tar gjerne imot oppklaringer hvis jeg har gått glipp av noe.
Gjest Bellatrix Skrevet 7. april 2006 #10 Skrevet 7. april 2006 (endret) Du vet vel at tråden Negerhorene i Oslo ble startet for å bevise hvor teite de er på kg? Endret 7. april 2006 av Bellatrix
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Jeg var med på å starte Kosemose, men jeg har ikke fått noen reaksjoner. (iallefall ikke som jeg har sett) Jeg kan heller ikke se noen grunn til at noen skulle reagere på meg, og såvidt jeg vet har jeg heller ikke baksnakket eller kverulert? Men jeg tar gjerne imot oppklaringer hvis jeg har gått glipp av noe. ← Dette blir bare dumt. Både du og dine kosemosevenninner vet godt hvordan dere oppførte dere her - selv om du ikke var den verste. Dere klagde på ting dere var mye verre på selv - startet en vandetta mot gjester med argumenter som ikke hang på et greip. Oppfør dere som folk, så er det plass til alle her.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #12 Skrevet 7. april 2006 Du vet vel at tråden Negerhorene i Oslo ble startet for å bevise hvor teite de er på kg? ← Klart hun vet, men det passer seg vel ikke å innrømme det her.
Blackjack Skrevet 7. april 2006 #13 Skrevet 7. april 2006 Du vet vel at tråden Negerhorene i Oslo ble startet for å bevise hvor teite de er på kg? ← Nei, det ante jeg faktisk ikke. Som sagt har jeg ikke vært stort inne på Kosemose i det siste, og ikke her heller. Dette blir bare dumt. Både du og dine kosemosevenninner vet godt hvordan dere oppførte dere her - selv om du ikke var den verste. Dere klagde på ting dere var mye verre på selv - startet en vandetta mot gjester med argumenter som ikke hang på et greip. Oppfør dere som folk, så er det plass til alle her. ← Ja, jeg har klaget på gjester, men jeg er da vitterlig ikke den første eller en av de verste til å gjøre det? At jeg var med å starte en vendetta kan jeg ikke se at jeg har gjort, men mulig vi har ulik oppfatning av hva en vendetta er? Og når det kommer til oppførselen min her vil jeg fremdeles gjerne ha mer utfyllende svar! Regnet med at jeg hadde fått høre det av en moderator (eller andre brukere på PM/personlige meldinger) hvis jeg hadde oppført meg ufint på noen måte.
Blackjack Skrevet 7. april 2006 #14 Skrevet 7. april 2006 Klart hun vet, men det passer seg vel ikke å innrømme det her. ← Nei, det visste jeg faktisk ikke! Hadde ikke sett at det var en negerhore-tråd her før idag morges!
aline Skrevet 7. april 2006 #15 Skrevet 7. april 2006 (endret) enda ett forum laget av kgbrukere? hvor finner man dette da? Du vet vel at tråden Negerhorene i Oslo ble startet for å bevise hvor teite de er på kg? ← om så er, så må jeg virkelig si at da har jeg mistet ALL respekt for de som driver sånn. hva fa*n GJØR dere det gjelder her inne da, om dere synes at vi andre her er så teite? men det er klart, det er ingenting som får en liten mann til å vokse så mye som å baksnakke og slenge dritt om andre mennesker bak deres rygg! men innse da at om vi er teite, så er dere små-små mennesker! og ang den tråden om negerhorer, jeg må jo være en av de seriøst teite over alle teitinger jeg da, inne på dette kosemoseforumet. koselig Towelie, føler du deg bedre av å drive sånn? Endret 7. april 2006 av aline
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #16 Skrevet 7. april 2006 Hyggelig. Klaging og syting over hvordan det er på KG, også rømmer de over til et annet forum for å drive den samme drittslenginga selv. Da vet man iallefall hvem man ikke kan stole på her inne.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #17 Skrevet 7. april 2006 Hm... Skal vi se om jeg får med alt: Nei, BJ visste ikke om gårsdagens hendelser. Hun har PC kun på jobb, ikke hjemme, så alt som skjer etter arbeidstid går hun glipp av. Hvem som starter tråder hvor kan ikke være MITT ansvar. OM KG-brukere starter ting på Kosemose, eller Kosemose-folk starter ting på KG; DET er ikke min oppgave å bestemme om skal være lov eller ikke, folk får gjøre slik de ønsker. Ja, jeg ble i går gjort oppmerksom på noen upassende innlegg på Kosemose, og jeg slettet de med en gang også. Ja, takhøyden skal være høyere på Kosemose, men når det gjelder negative innlegg om brukere på andre fora så blir det selvsagt helt feil og skal ikke forekomme. Er ganske utrolig; selv når man starter et annet forum for å ta konsekvensen av at ting ikke er som vi ønsker, så kritiseres det. DET blir litt høl i huet for min del. Ellers synes jeg blir det blir dumt å bruke opp KGs innleggsplass til å diskutere et annet forum. Da kan man heller sende meg en mail eller PM.
Gjest baby-E Skrevet 7. april 2006 #18 Skrevet 7. april 2006 enda ett forum laget av kgbrukere? hvor finner man dette da? om så er, så må jeg virkelig si at da har jeg mistet ALL respekt for de som driver sånn. hva fa*n GJØR dere det gjelder her inne da, om dere synes at vi andre her er så teite? men det er klart, det er ingenting som får en liten mann til å vokse så mye som å baksnakke og slenge dritt om andre mennesker bak deres rygg! men innse da at om vi er teite, så er dere små-små mennesker! og ang den tråden om negerhorer, jeg må jo være en av de seriøst teite over alle teitinger jeg da, inne på dette kosemoseforumet. koselig Towelie, føler du deg bedre av å drive sånn? ← har bare en ting å si:
aline Skrevet 7. april 2006 #19 Skrevet 7. april 2006 Er ganske utrolig; selv når man starter et annet forum for å ta konsekvensen av at ting ikke er som vi ønsker, så kritiseres det. DET blir litt høl i huet for min del. Ellers synes jeg blir det blir dumt å bruke opp KGs innleggsplass til å diskutere et annet forum. Da kan man heller sende meg en mail eller PM. ← det er vel ikke i utgangspunktet det at dere har startet dette forumet og kosemoser der inne med større takhøyde som kritiseres. men det at dere sitter der inne og slenger dritt om oss her inne, også kommer inn hit og starter tråder for å bevise for de andre inne hos dere at vi virkelig ER så teite.... det er det mest usmakelige jeg har lest på lenge! jeg ble faktisk litt rystet over at folk jeg har oppfattet som ok personer bak nickene her, er så ufattelig usmakelige og ufine.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #20 Skrevet 7. april 2006 enda ett forum laget av kgbrukere? hvor finner man dette da? om så er, så må jeg virkelig si at da har jeg mistet ALL respekt for de som driver sånn. hva fa*n GJØR dere det gjelder her inne da, om dere synes at vi andre her er så teite? men det er klart, det er ingenting som får en liten mann til å vokse så mye som å baksnakke og slenge dritt om andre mennesker bak deres rygg! men innse da at om vi er teite, så er dere små-små mennesker! og ang den tråden om negerhorer, jeg må jo være en av de seriøst teite over alle teitinger jeg da, inne på dette kosemoseforumet. koselig Towelie, føler du deg bedre av å drive sånn? ← Igjen; hvem som skriver hva hvor kan ikke jeg kontrollere. Om en bruker skriver ting begge steder så er det opp til brukeren, ikke meg.
Fremhevede innlegg