AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden 450 likes. Har sendt 20 matcher. Ingen av dem har sendt en eneste melding. Hvorfor sender menn likes i hytt og pine, men aldri melding? Hvorfor klager de på at de aldri får seg dame, men melding skal de ikke sende? Hvorfor jeg ikke har sendt melding selv? Fordi vi skulle teste om menn sender først. Fasit er: nei. But why?! Anonymkode: bc3e1...bb0
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Skrevet 14 timer siden Alle sender sikkert ikke melding nei og tenker de kanskje har bedre sjanse om de fisker til ei sender til dem først. Det er bare 20 stykker, det er jo ikke så mange. Det er sannsynlig de bare har match med fler. Anonymkode: ba31b...c7e
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Å drepe alt håp for oss mindre kjekke menn. Knekke oss totalt. Anonymkode: 28cca...1c7 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Å drepe alt håp for oss mindre kjekke menn. Knekke oss totalt. Anonymkode: 28cca...1c7 Jeg ser du ikke er gjennom knekt, kan jeg få lov til å ta i? Men det er håp for deg. Ts også. Men kan hende dere må endre på profilen eller prøve andre apper som hinge. Om det ikke går, fortsett å vær sosial å bli kjent med folk. Det er vanskelig men man må jo bare? Anonymkode: ba31b...c7e
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #5 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Å drepe alt håp for oss mindre kjekke menn. Knekke oss totalt. Anonymkode: 28cca...1c7 Men sender du melding? Anonymkode: bc3e1...bb0
Runnah Skrevet 12 timer siden #6 Skrevet 12 timer siden Opp til kvinner å ta kontakt ved interesse. Jeg har 37 matcher, har ikke hatt kontakt med noen av dem.
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #7 Skrevet 12 timer siden Mange menn sendte melding først til meg me sendte nok 50% av første selv. Synes det var mer irriterende at noen ikke svarte da heller. Anonymkode: 61af5...b7d
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Skrevet 12 timer siden Runnah skrev (3 minutter siden): Opp til kvinner å ta kontakt ved interesse. Jeg har 37 matcher, har ikke hatt kontakt med noen av dem. Hvorfor må kvinner sende melding? Ikke de som sutrer og blir incel fordi de ikke får seg noe? Anonymkode: bc3e1...bb0 1
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #9 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men sender du melding? Anonymkode: bc3e1...bb0 Man må få matcher for å kunne sende melding.. Anonymkode: 28cca...1c7
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #10 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man må få matcher for å kunne sende melding.. Anonymkode: 28cca...1c7 Poeng. Ser den. Leit om man ikke får noen. Anonymkode: bc3e1...bb0
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #11 Skrevet 12 timer siden Fordi du ikke er pen nok og fordi det er lettere å vente på at damen sender melding hvis hun virkelig er interessert. Anonymkode: a6714...6b9
Runnah Skrevet 11 timer siden #12 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvorfor må kvinner sende melding? Ikke de som sutrer og blir incel fordi de ikke får seg noe? Anonymkode: bc3e1...bb0 Jeg sutrer i hvert fall ikke, jeg presiserer stadig at det er et vanskelig marked for begge kjønn. Vanskelig for menn å oppnå noe som helst, vanskelig for kvinner å havne i et forhold, i hvert fall vanskelig å havne i et forhold med riktig mann. Hvis det er kvinner som er kravstore, så er det naturlig at de/dere tar kontakt med mennene som er nærmest å innfri kravene.
GrønnNellik68 Skrevet 2 timer siden #13 Skrevet 2 timer siden (endret) Jeg har som regel at er det jeg som matcher så sender jeg mld.. er det han som match bør han sende melding.. så langt har bare jeg sendt melding uten å få noe særlig svar ha ha ha.. Tinder er snåle greier. har kontakt med 1 på tinder som hadde i profilen sin .. la oss gå ut å ta en drink eller la meg spander en middag på deg?? Tenkte det hørtes hyggelig ut. Men han svarer bare når jeg skriver, tar aldri initiativ selv så er døfødt det og. Men det var han som matchet da. Endret 2 timer siden av GrønnNellik68
Blue Balloon Skrevet 51 minutter siden #14 Skrevet 51 minutter siden AnonymBruker skrev (13 timer siden): 450 likes. Har sendt 20 matcher. Ingen av dem har sendt en eneste melding. Hvorfor sender menn likes i hytt og pine, men aldri melding? Hvorfor klager de på at de aldri får seg dame, men melding skal de ikke sende? Hvorfor jeg ikke har sendt melding selv? Fordi vi skulle teste om menn sender først. Fasit er: nei. But why?! Anonymkode: bc3e1...bb0 Jeg tenker noen ganger at dette egentlig ikke har med menn og damer å gjøre. Men har med folk på tinder å gjøre. Jeg er mann, og opplever mye av det samme som deg. Jeg skriver alltid da, som regel med en gang om jeg får match. Men har aldri opplevd at ei dame har skrevet først. Og ganske ofte får jeg aldri svar, eller veldig minimalt. Og ja, jeg skriver noe mer enn "hei". Jeg stiller spørsmål osv. Sitter med samme spørsmåla som deg. Hvorfor like meg om de aldri har tenkt å legge inn en minimal innsats for å bli kjent? Opplever jo ikke at folk driver på slik i det virkelige liv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå