AnonymBruker Skrevet 17. februar #21 Skrevet 17. februar Vegetarian skrev (6 minutter siden): På hele prosessen eller kun skrivingen? Kun skriving. Men jeg måtte også skrive mellom 75-90 sider. Anonymkode: 1cbaa...e39
Vegetarian Skrevet 17. februar Forfatter #22 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kun skriving. Men jeg måtte også skrive mellom 75-90 sider. Anonymkode: 1cbaa...e39 Okei, men var dette dag og natt skriving eller noen timer hver dag?
AnonymBruker Skrevet 17. februar #23 Skrevet 17. februar notater, resultater, sortering av teori, sortering og rydding i funn, testing av ulike strukturer å presentere funn på, et par måneder. selve skrivingen 2 uker. kvalitativ studie 90 sider. Anonymkode: b0ebe...cb6
Vegetarian Skrevet 18. februar Forfatter #24 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (10 timer siden): notater, resultater, sortering av teori, sortering og rydding i funn, testing av ulike strukturer å presentere funn på, et par måneder. selve skrivingen 2 uker. kvalitativ studie 90 sider. Anonymkode: b0ebe...cb6 Da er du god. var dette hele døgnet du skrev på slutten da og ved siden av jobb?
Vegetarian Skrevet 21. februar Forfatter #25 Skrevet 21. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 20.45): Jeg brukte ca seks uker på selve skrivejobben inkl gjennomlesning, retting osv. jobbet da 8-16. Anonymkode: 44a2c...535 Jobbet du med oppg fra 8-16 eller din fulltidsjobb?
AnonymBruker Skrevet 21. februar #26 Skrevet 21. februar Har du barn? Andre ting enn jobb som krever din oppmerksomhet? Hvor stor arbeidskapasitet har du? Er du god på akademisk skriving? Det er jo risikosport å jobbe fullt og skrive masteroppgave på normert tid i tillegg. Skal ikke legge skjul på det. Anonymkode: 7edd2...f1d
AnonymBruker Skrevet 21. februar #27 Skrevet 21. februar Jeg skrev min fra slutten av januar og til april. Men jobbet 100% samtidig som kontaktlærer. Heftig! Fikk gjort masse i påskeferien. Gikk bra Anonymkode: da7de...8e0
AnonymBruker Skrevet 21. februar #28 Skrevet 21. februar Vi måtte levere 100 sider + vedlegg. Men det er jo ikke skrivingen i seg selv som tar tid, det er research og innsamling av informasjon, analyser, og det å begrense seg og få til en komprimert og god oppgave. Du må skrive, ja, men å finne ut HVA du skal skrive er det som tar tid. Jeg synes også 40 sider var lite, hvor mange studiepoeng er det? Anonymkode: c4aac...3ef
AnonymBruker Skrevet 21. februar #29 Skrevet 21. februar Husker ikke sider, men 12000 ord. Samme metode som deg. Forarbeid tok flere måneder, selve skrivingen 8 dager. Fikk B. Anonymkode: 15efb...cde
AnonymBruker Skrevet 22. februar #30 Skrevet 22. februar Om du ikke er kommet i gang nå, så bør du kanskje få ut fingeren. Jeg brukte tida fra februar til mai ganske intenst. Tok i tillegg en uke fri fra jobb for å skrive. Anonymkode: 8f755...ead
AnonymBruker Skrevet 22. februar #31 Skrevet 22. februar Skrev på kveldstid, når ungene hadde lagt seg, og tok ut noen avspaseringsdager for å kunne skrive mens ungene var på skolen. Jobbet 100% og aleneansvar for barn. Men det gikk overraskende greit 80 sider, fikk en B. Ikke toppkarakter altså, men anstendig nok. Anonymkode: 588f1...484
Vegetarian Skrevet i går, 08:25 Forfatter #32 Skrevet i går, 08:25 AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 9.02): Om du ikke er kommet i gang nå, så bør du kanskje få ut fingeren. Jeg brukte tida fra februar til mai ganske intenst. Tok i tillegg en uke fri fra jobb for å skrive. Anonymkode: 8f755...ead Jeg skal levere i november ☺️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå