Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Vegetarian skrev (6 minutter siden):

På hele prosessen eller kun skrivingen? 

Kun skriving. Men jeg måtte også skrive mellom 75-90 sider.

Anonymkode: 1cbaa...e39

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Kun skriving. Men jeg måtte også skrive mellom 75-90 sider.

Anonymkode: 1cbaa...e39

Okei, men var dette dag og natt skriving eller noen timer hver dag? 

AnonymBruker
Skrevet

notater, resultater, sortering av teori, sortering og rydding i funn, testing av ulike strukturer å presentere funn på, et par måneder.

selve skrivingen 2 uker. 

kvalitativ studie 90 sider. 

Anonymkode: b0ebe...cb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

notater, resultater, sortering av teori, sortering og rydding i funn, testing av ulike strukturer å presentere funn på, et par måneder.

selve skrivingen 2 uker. 

kvalitativ studie 90 sider. 

Anonymkode: b0ebe...cb6

Da er du god. 
var dette hele døgnet du skrev på slutten da og ved siden av jobb?

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 20.45):

Jeg brukte ca seks uker på selve skrivejobben inkl gjennomlesning, retting osv. jobbet da 8-16.

Anonymkode: 44a2c...535

Jobbet du med oppg fra 8-16 eller din fulltidsjobb?

AnonymBruker
Skrevet

Har du barn? Andre ting enn jobb som krever din oppmerksomhet? Hvor stor arbeidskapasitet har du? Er du god på akademisk skriving? 
Det er jo risikosport å jobbe fullt og skrive masteroppgave på normert tid i tillegg. Skal ikke legge skjul på det. 

Anonymkode: 7edd2...f1d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev min fra slutten av januar og til april. Men jobbet 100% samtidig som kontaktlærer. Heftig! Fikk gjort masse i påskeferien. Gikk bra :)

Anonymkode: da7de...8e0

AnonymBruker
Skrevet

Vi måtte levere 100 sider + vedlegg. Men det er jo ikke skrivingen i seg selv som tar tid, det er research og innsamling av informasjon, analyser, og det å begrense seg og få til en komprimert og god oppgave. Du må skrive, ja, men å finne ut HVA du skal skrive er det som tar tid.

Jeg synes også 40 sider var  lite, hvor mange studiepoeng er det?

Anonymkode: c4aac...3ef

AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke sider, men 12000 ord. Samme metode som deg. Forarbeid tok flere måneder, selve skrivingen 8 dager. Fikk B.

Anonymkode: 15efb...cde

AnonymBruker
Skrevet

Om du ikke er kommet i gang nå, så bør du kanskje få ut fingeren. Jeg brukte tida fra februar til mai ganske intenst. Tok i tillegg en uke fri fra jobb for å skrive. 

Anonymkode: 8f755...ead

AnonymBruker
Skrevet

Skrev på kveldstid, når ungene hadde lagt seg, og tok ut noen avspaseringsdager for å kunne skrive mens ungene var på skolen.

Jobbet 100% og aleneansvar for barn. Men det gikk overraskende greit :) 80 sider, fikk en B. Ikke toppkarakter altså, men anstendig nok. 

Anonymkode: 588f1...484

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 22.2.2026 den 9.02):

Om du ikke er kommet i gang nå, så bør du kanskje få ut fingeren. Jeg brukte tida fra februar til mai ganske intenst. Tok i tillegg en uke fri fra jobb for å skrive. 

Anonymkode: 8f755...ead

Jeg skal levere i november ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...