momo Skrevet 7. april 2006 #1 Skrevet 7. april 2006 Jeg trenger tips til en vårjakke. Den må ikke koste over 500 kr. Jeg bruker veldig mye fargerike klær, så det bør være en jakke som går til det meste. Jeg har relativt smal midje og skuldre og helt normale bryst. Men stor rumpe og lår og jeg er 163 høy. Noen som har noen tips, for jeg har virkelig ikke peiling. Jakken trenger ikke og være vanntett, jeg har en sånn jakke.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 KAnskje du finner noen tips i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=188951
momo Skrevet 7. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. april 2006 Takk!! Har lest den linken, tror ikke jeg kan ha helt dressjakke lignende jakker. Problemet mitt er vel og det at jeg har veldig smale skuldre, så skal jakkene passe skuldrene mine, så blir de for små ellers. Har to lignende vår/dressjakke, begge i str 40 og de er for store på skuldrene, men ingen problemer med og få igjen. Jeg føler de er sånn veldig mye for store på skuldrene og. Lett skal det ikke være. Jeg må vel bare ut og prøve. Vet ikke helt hva som er min stil heller, jeg bruker mye jeans og hettegensre og tøffe t-shirt. Samtidig har jeg dressbukser med omslagstopper og mer fine gensre og topper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå