AnonymBruker Skrevet 16. februar #1 Skrevet 16. februar Hallo! Noen kvinner her inne som kunne delt/linket noen av sinne favoritt erotiske noveller? Jeg har en tanke om å overraske min kone med litt sånn fremover som er lite tilskudd til sexlivet vårt, spice ting litt opp. Alt av innspill tas i mot 😀😀 Anonymkode: 6fcb4...ad7 1
Cor Cubiculum Skrevet 16. februar #2 Skrevet 16. februar Ikke kvinne, og vil ikke spre linker med så mange med negative holdninger til det seksuelle som her i forumet. Men send meg en PM så kanskje jeg kan hjelpe deg. Gjerne med tips om hva du tror kan fungere for henne. Du kjenner henne sikkert godt nok til at du vet litt om hva som kan tenne - og slukke all lidenskap.
AnonymBruker Skrevet 16. februar #3 Skrevet 16. februar Dra på book tok og lignede steder hvor damer som liker sånt befinner seg og finner dette gøy sammen. Dette er ikke en side med en stemning som det. Sex her er noe annet. Anonymkode: 4736a...f4c
AnonymBruker Skrevet 17. februar #4 Skrevet 17. februar Dette var laber respons. Og ut fra et spørsmål over her, så er dette kontroversielt på en eller annen måte her? Merkelig, sett på sånt som noe av det mest ufarlige og uskyldig tilskudd til noe ekstra krydder for å terge lysten jeg.. Når ikke damen svarer jeg. Er det noen menn her da, som kan anbefale/linke til noveller som de av erfaring vet har falt godt i smak hos en kvinne? *Krysser fingre fra noe mer respons nå* Anonymkode: 6fcb4...ad7
AnonymBruker Skrevet 17. februar #5 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Dette var laber respons. Og ut fra et spørsmål over her, så er dette kontroversielt på en eller annen måte her? Merkelig, sett på sånt som noe av det mest ufarlige og uskyldig tilskudd til noe ekstra krydder for å terge lysten jeg.. Når ikke damen svarer jeg. Er det noen menn her da, som kan anbefale/linke til noveller som de av erfaring vet har falt godt i smak hos en kvinne? *Krysser fingre fra noe mer respons nå* Anonymkode: 6fcb4...ad7 Seriøst, du finner mye bedre kilder til sexy ting enn kg. Jeg er ei dame å jeg mener det, seksualiteten her inne er ikke noe hot. Det er sånn lik i fitte opplegg. Om du søker typisk kvinne erotikk som den som virker å være populær, søk andre steder på nett. Det er en grunn til at vi sier æsj og æsj igjen så ofte her inne. Anonymkode: 4736a...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #6 Skrevet 17. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Seriøst, du finner mye bedre kilder til sexy ting enn kg. Jeg er ei dame å jeg mener det, seksualiteten her inne er ikke noe hot. Det er sånn lik i fitte opplegg. Om du søker typisk kvinne erotikk som den som virker å være populær, søk andre steder på nett. Det er en grunn til at vi sier æsj og æsj igjen så ofte her inne. Anonymkode: 4736a...f4c Ikke lik hah!!!! Kuk* hoff hoff 😂😂😅😅😅 Anonymkode: 4736a...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #7 Skrevet 17. februar Om min man kom til meg for å piffe opp å inspirasjonen var kg har jeg blitt kjempe skuffet. Anonymkode: 4736a...f4c 1
AnonymBruker Skrevet 17. februar #8 Skrevet 17. februar Heated Rivalry. Ikke en novelle, men en TV-serie basert på de to første bøkene i en bokserie av Rachel Reid. Det faller i smak hos de fleste heterofile kvinner. Anonymkode: 3d16c...42b
jegfinnerikkenavn Skrevet 18. februar #10 Skrevet 18. februar Hei, jeg liker www.novelia.no Det er en ganske ny side, men liker de under Romantikk, Historisk, og Samtidig. Så koselig at du forsøker noe slikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå