Gå til innhold

Frisør - klipp og farge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må klippe håret mitt (oppklipt frisyre) og stripe det før den store dagen. Jeg gifter meg 10. juni, og lurer på om det er for tidlig å gjøre dette til 17. mai? Hvordan er det med dere? Og hvor lenge før bryllupet har dere prøvetimen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok du bør vente litt, ellers kan vel etterveksten bli ganske synlig og frisyren litt ute av form. Jeg mener å huske at min frisør anbefalte å ta klipp og farging en ukes tid før bryllupet.

Skrevet

Oi! Såpass ja... Jeg bare tenker på prøvetimen, for snakket med makeup-salongen i dag og da sa hun at den burde være noen uker før... Og er jo en fordel å ha ordnet håret før prøvetimen... Huff - det blir hektisk dette! Har 3 eksamener like oppunder bryllupet.

Skrevet
Oi! Såpass ja... Jeg bare tenker på prøvetimen, for snakket med makeup-salongen i dag og da sa hun at den burde være noen uker før... Og er jo en fordel å ha ordnet håret før prøvetimen... Huff - det blir hektisk dette! Har 3 eksamener like oppunder bryllupet.

Jeg skal bare klippe tuppene og farge håret, men tenkte gjøre dette ca 14 dager før. Har jo hatt prøvetimen jeg da, men tror ikke det gjør noe om h¨året mitt er to cm kortere og litt oppklipt ;) Tenkte dra til Oslo frisørskole. De tar imot folk på ettermiddgen og tar 130 kr for klipp og 190 kr for farge. Studenter som gjør dette under streng overvåkning :) Det tør jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...