AnonymBruker Skrevet i går, 18:27 #1 Skrevet i går, 18:27 Min sønn skulle på overnatting hos sin bestemor og bestefar og fikk kun ha telefonen med seg, hans jevnaldrende fetter skulle også være der og hadde med seg tlf, iPad, PS konsoll osv, denne fetteren satt å spilte hele tiden og om de var ute å kjørte hadde han iPad med seg, da halve helgen var over ringte han å sa han ville hjem, da han kjedet seg fordi fetteren satt å spilte hele tiden, vi hentet ham og ble møtt av en sur bestemor som syntes det ikke var rett vi hentet ham da hans fetter var på besøk, jeg orket ikke å konfrontere henne da min sønn ville hjem til sine søsken og venner Var jeg for hard mtp å bare hente ham Anonymkode: 8a961...501
AnonymBruker Skrevet i går, 18:28 #2 Skrevet i går, 18:28 Denne tråden blir også stengt…. Anonymkode: 88f10...aa3 1 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:29 #3 Skrevet i går, 18:29 Ikke et eneste punktum. Anonymkode: 2da1b...626 1
mommyaka Skrevet i går, 18:36 #4 Skrevet i går, 18:36 Han får lære seg skjede seg litt..og du burde ikke hente han 1
AnonymBruker Skrevet i går, 18:55 #5 Skrevet i går, 18:55 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Min sønn skulle på overnatting hos sin bestemor og bestefar og fikk kun ha telefonen med seg, hans jevnaldrende fetter skulle også være der og hadde med seg tlf, iPad, PS konsoll osv, denne fetteren satt å spilte hele tiden og om de var ute å kjørte hadde han iPad med seg, da halve helgen var over ringte han å sa han ville hjem, da han kjedet seg fordi fetteren satt å spilte hele tiden, vi hentet ham og ble møtt av en sur bestemor som syntes det ikke var rett vi hentet ham da hans fetter var på besøk, jeg orket ikke å konfrontere henne da min sønn ville hjem til sine søsken og venner Var jeg for hard mtp å bare hente ham Anonymkode: 8a961...501 Lær deg punktum! Anonymkode: d623b...4c2 2
AnonymBruker Skrevet i går, 18:56 #6 Skrevet i går, 18:56 Ja jeg tenker det 🙂 så kan der2 si ifra hva sol er grunnen ril bestemor slik at hun kan vurdere skjermbruken om begge skal være på besøk samtidig. Anonymkode: b2977...3fb 1
Mezzosoprena Skrevet 21 timer siden #7 Skrevet 21 timer siden mommyaka skrev (3 timer siden): Han får lære seg skjede seg litt..og du burde ikke hente han Skjede er noe vi kvinner har, barn kjeder seg!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå