Gå til innhold

Blå neggel barn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har en sønn på 9 år som for noen uker siden plutselig fikk blå neggel på ene stortå. Han sier han ikke har slått den og den gjør ikke vondt. 
Nå har han fått blå neggel på andre stortå også. Der har han heller ikke slått seg og det gjør ikke vondt. 
Det eneste jeg vet er at fotballskoene hans er litt trange, men disse bruker han kun en time i uka. Vil det gi så kraftig blå neggel? Eller kan det være noe «farlig» 

Anonymkode: 45276...250

Videoannonse
Annonse
Skrevet

att.JCuF4y4ZX2CykerBUu3fSS4Lkh2joZoRmBlO7fCk4fw.jpeg.890874686eed0714f9f917cb61a8a5e0.jpeg Glemte å legge ved bilde 

Anonymkode: 45276...250

Skrevet

Jeg tipper for små sko. 
Jeg fikk noe lignende selv når jeg hadde litt små sko, og i tillegg en uvane med å løfte tåa når jeg går

Om det skulle være et uttrykk for noe farlig, så hadde det vel neppe oppstått sånn symmetrisk kun på storetåa 

Anonymkode: 22ec3...f9d

• Liker 1
Skrevet

Negl.

Blå negler er ofte veldig vondt, så hadde bestilt time for å eventuelt lette på trykket under neglen. Kjedelig å eventuelt miste neglene, særlig om han sparker fotball 

Anonymkode: bee35...964

Skrevet

Enten  for små sko eller sopp. Neglen vil løsne til slutt. Ikke noe å dra til legen for akkurat.

Anonymkode: 7e44c...7f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...