Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #1 Skrevet 26. november 2002 Jeg prøver å søke litt på nettet etter barnevogner, men jeg får ikke så mye napp. Er det noen som vet hvilke merker man har i Norge og Sverige? Jeg vet om Quinny og Brio. Jeg er spesiellt opptatt av merker på vogner som har tre hjul, slik som Quinny har. Noen som kan hjelpe meg? B
Sannasol Skrevet 26. november 2002 #2 Skrevet 26. november 2002 Hei! Emmaljunga er jo et kjent svensk barnevogn-merke. Ellers ville jeg forhørt meg i en barne-utstyrs-butikk. De pleier ofte å ha peiling på vogner og kvalitet på disse.
Gjest *Perser* Skrevet 26. november 2002 #3 Skrevet 26. november 2002 Vi har Quinny freestyle 3hjull vogn, jeg vil bare si at vognen har ikke noe kvalitet, den er veldig lett og god å gå med! Men det er alltid ett eller annet som blir ødelagt! Ta så se heller på 3hjullsvogner som heter Teutonia de er mye mye bedre! slik skal vi få oss til neste baby
Mira79 Skrevet 26. november 2002 #4 Skrevet 26. november 2002 Bertini vogner fra Simo! Tøffe og sporty!
Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #5 Skrevet 26. november 2002 Ta så se heller på 3hjullsvogner som heter Teutonia de er mye mye bedre! slik skal vi få oss til neste baby Vi har Teutonia, og jeg er ikke særlig fornøyd. Vi kjøpte den fordi vi trodde den passet så bra på fjellturer og slikt(virket så lett), men jeg synes den er kjempetung å trille, og dekkene går det hull på rett som det er. Dessuten er det ikke bevegelig fotbøyle, og liten plass til å ha ting under vogna. Synes hele vogna er blitt "ødelagt", ryggsøylen sitter ikke som da vi kjøpte den..kan jo være at noen har brukt den feil(og det er heller ikke positivt at det går an, mener jeg). Og den er svært bred, vanskelig å komme fram over alt. Mirabella
Lilletøtta Skrevet 26. november 2002 #6 Skrevet 26. november 2002 Simo er et bra valg! Norsk kvalitet tilpasset våre forhold.
Silfen Skrevet 26. november 2002 #7 Skrevet 26. november 2002 Jeg har hatt: Basson(drit, fordi hjulene ruster bare den ser vann) Emmaljunga: bra vogn Quinny freestyle 4 hjuling; DRITT!! Teutonia y2k: beste vognen så langt. Kjempelett å trille, tar liten plass sammenlagt og er høy i ryggen. Pluss at den er fiiiiiin
birgitte242 Skrevet 27. november 2002 #8 Skrevet 27. november 2002 Så at Bertini vognen fra Simo ble nevnt her.. Vi har Bertini Shuttle som riktignok ser knalltøff ut og har mye bra utstyr. Problemet er bare at kvaliteten er det så som så med. Vi har hatt problemer med vognen omtrent siden dag 1. Reguleringen på håndtaket knekker, hjulene går i vranglås, you name it.. :x Etter at jeg hadde hatt vognen til reperasjon 3 ganger i løpet av det første halve året ble jeg tilbudt en ny vogn. Jeg sa desverre ja takk til dette for jeg tenkte det måtte være noe feil på den første vognen jeg fikk. Shuttle ble jo tross alt ble kåret til årets barnevogn i USA. Desverre er den nye like ille! Når det gjelder 4-hjuls styringen så spretter funksjonen som låser hjulene bare man kjører over en liten dump. Dette gjør at vognen er totalt ubrukelig på vinterføre! Nei, styr unna denne. Simo er kjent for god kvalitet, men det skal sies at Simo ikke produserer denne vognen, de er bare distributør på det skandinaviske markedet.
Montezuma Skrevet 27. november 2002 #9 Skrevet 27. november 2002 Av alle merker jeg har prøvd, er Simo og Fischer de beste! Simo får et ekstra pluss fordi det er norsk!! :-)
Gjest Octavia Skrevet 28. november 2002 #10 Skrevet 28. november 2002 Jeg har Emmaljunga duo-vogn. Er kjempefornøyd med den, brukt mye i 15 mnd, to lange flyturer og fremdeles like fin og god.
mari Skrevet 28. november 2002 #11 Skrevet 28. november 2002 Jeg har en simo vogn, og en babideal (fransk BILLIG vogn). jeg bruker begge to mye, men siden det er mannen som har bilen på dagtid, syns jeg det er greiest å bruke den billigste, den er veldig lett å trille, noe man bør tenke på... den kan legges sammen så den blir "bitte liten" og dt aller beste er at jeg kan løfte den og knerten (1 år om 1 uke:)) på bussen uten å få hjelp. Jeg har brukt denne siden han var 3 mnd. Den kan minne litt om Peg Perego da den også har bilsette som kan festes oppå. Det merke vet jeg at man får kjøpt i Norge, men det tror jeg er dyrt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå