kr.8 Skrevet 15 timer siden #1 Skrevet 15 timer siden Hei, ivf svangerskap her. Begynte å blø kort tid etter positiv test (1-2) uker gravid. Tatt hcg med ok stigning men blør fremdeles🥹 veldig redd nå. Noen som har erfaring?
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Skrevet 15 timer siden Blødde flere ganger under mitt første svangerskap, det var ikke IVF da. Jenta er 18 år nå. Og stiger HCG så er jo det et godt tegn. Anonymkode: 79f5a...ef8
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #3 Skrevet 15 timer siden Blødd i begge svangerskap. I andre svangerskap blødde jeg plutselig mye og klumpete, var sikker på jeg mista 🫣 Fødte en frisk baby da også👶 Anonymkode: da5c7...2ef
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Skrevet 15 timer siden Det kan være mange grunner til at man blør, og det trenger på ingen måte å være noe alvorlig. Med min eldste opplevde jeg to større blødninger, med påfølgende småblødninger, men babyen hadde det like fint, sunn og frisk 7-åring i dag. Hvis hCG stiger kan det jo tyde på at ting er fint. Så er det jo bare å smøre seg med tålmodighet, ikke så alt for lenge før TUL 😊 Anonymkode: 338f3...a96
kr.8 Skrevet 15 timer siden Forfatter #5 Skrevet 15 timer siden Takk for at dere deler💚 Hcg prøven viste fin stigning, men begynte å blø igjen. Tatt ny prøve i dag, men ikke fått svar🥹. Går i krisemodus med en gang, så ubehagelig med blødning. Barebå krysse fingrene🤞🏻
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Blødd i ett av 3 svangerskap (ingen IVF). Det var i uke 7, tok tidlig ultralyd, og det viste seg å være tvillinger. Alt gikk fint:) Anonymkode: b3ee5...de3
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Skrevet 15 timer siden kr.8 skrev (4 minutter siden): Takk for at dere deler💚 Hcg prøven viste fin stigning, men begynte å blø igjen. Tatt ny prøve i dag, men ikke fått svar🥹. Går i krisemodus med en gang, så ubehagelig med blødning. Barebå krysse fingrene🤞🏻 Det er ganske normalt med blødninger i svangerskapet ☺️ Så lenge du ikke har smerter ville jeg ikke vært spesielt bekymra. Skjønner at det er ubehagelig. Kan være hematom som blør, da kan det blø litt flere ganger, og / eller plutselig komme en stor blødning. Anonymkode: da5c7...2ef 1
Sniff76 Skrevet 15 timer siden #8 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er ganske normalt med blødninger i svangerskapet ☺️ Så lenge du ikke har smerter ville jeg ikke vært spesielt bekymra. Skjønner at det er ubehagelig. Kan være hematom som blør, da kan det blø litt flere ganger, og / eller plutselig komme en stor blødning. Anonymkode: da5c7...2ef Jeg har hatt påvist hematom i ett svangerskap (så det på ultralyd, blødde til og fra), og andre med lette småblødninger. Veldig vanlig å oppleve det, TS, men det er et godt tegn at hcg øker👍
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Skrevet 14 timer siden Jeg har blødd i 3 av 4 svangerskap. Nesten daglige småblødninger frem til midten av 2.trimester med de to første, likevel gikk det helt fint. Hadde en stor blødning i uke 22 med nummer to også, uten at sykehuset hadde noen forklaring på det. I den tredje graviditeten hadde jeg en større blødning rundt uke 7 og så daglige småblødninger frem til jeg mistet i uke 12. Det er nok vanligere å blø enn vi tror, likevel skjønner jeg frykten din. Som regel går det bra, og hcg-stigningen din lover godt❤️ Anonymkode: 94bd6...b3b
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Skrevet 14 timer siden Jeg har blødd fra positiv test ig til uke 10-12 i to svangerskap som har blitt til to nydelige jenter❤️ Begge gangene hadde jeg svake mensmurringer, men ikke smerter. Har også blødd i et svangerskap utenfor livmoren, men da i kombinasjon med smerter. Det var vondt, stikkende og føltes "feil". HCG steg, men veldig lite, så da vekket det mistanke om svangerskap utenfor livmoren. Anonymkode: edd5b...553
kr.8 Skrevet 11 timer siden Forfatter #11 Skrevet 11 timer siden Takk for svar alle sammen🩷 Det betyr mye og gir håp🩷 Føles så feil å blø, men krysser fingrene. Blødde et par ganger forrige svangerskap, men det var ikke over flere dager🥹
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå