Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kort forklart:

K40. Sykmeldt 3 mnd.

Utbrent, hyppige virusinfeksjoner (?)/ sykdomsfølelse. Skal utredes øre/nese/hals p.ga. halsbetennelser/sure oppstøt.

Ny arbeidsgiver vet ikke dette. Fikk tilbud om jobb for noen dager siden og må snart takke ja/nei.

Dette er en jobb jeg tror jeg kan gjøre bra. Helsa er litt opp og ned på dagene. Men det vet jeg jo ikke hvordan vil gå i ny jobb. Jeg kan bli friskere eller sykere.

En viktig faktor: jeg vil ikke tilbake til nåværende jobb. Har en streng lege som jeg er redd vil tvinge meg snart selv om jeg ikke er klar. Men jeg tror å bytte jobb kan være sunt, jeg har en plikt til å prøve å jobbe. Men det kan også hende jeg bare blir sykmeldt igjen. Men jeg vil gjøre alt for å hindre dette. Og er motivert.

Bør jeg takke ja/nei til jobben? Jeg vil ikke skape problemer for noen.

Anonymkode: ef55a...153

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Takk ja! Du vet ikke hvordan formen blir fremover, og kanskje går det mye bedre med deg. Da er det synd å la denne muligheten gå fra deg 🫶🏻

Anonymkode: 986ce...1c4

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk ja! Du vet ikke hvordan formen blir fremover, og kanskje går det mye bedre med deg. Da er det synd å la denne muligheten gå fra deg 🫶🏻

Anonymkode: 986ce...1c4

Jeg har lyst, men føler ikke jeg har vært helt ærlig. Og at kanskje jeg bør gi jobben til en annen kandidat som er frisk. Men legen min har vært litt vanskelig å få sykmelding fra, hun overvuderer min helse. Så kanskje jeg bare skal takke ja, selv om det er en risiko. Veldig kjedelig å få ny ansatt som blir sykmeldt ....

AnonymBruker
Skrevet

Ta jobben. Du vil ikke ha nåværende jobb uansett og du fungerer dårlig i den, det er en død hest for deg. Nå har du en ypperlig mulighet. Gi nå f*** i disse såkalte følelsene dine. Vær som en mann og tenk på deg selv først. 

Anonymkode: 66668...150

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg helt klart takket ja!

Anonymkode: df9fc...364

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...