AnonymBruker Skrevet 18. februar #21 Skrevet 18. februar Jeg hadde en kollega som ikke hadde ett greit forhold til leder. Han gjorde ikke oppgavene sine og det ble konflikter med leder. Han søkte ny jobb og fikk gå etter 1 uke etter oppsigelse. Vi fikk heller tak i vikar. Det ble lettere for alle Anonymkode: 4dad0...4d4
AnonymBruker Skrevet 18. februar #22 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 13.22): Jeg er bare sykemeldt ut måneden, så ikke garantert jeg blir sykemeldt lenger. Skal prate med legen min om hva som er hensiktsmessig videre. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg er redd jeg "mister" rettigheter ved å spørre om å gå tidligere e.l.? Anonymkode: c1f7c...ada Friskmelding til arbeidsformidling? Anonymkode: 1fd48...7c5
AnonymBruker Skrevet 18. februar #23 Skrevet 18. februar AnonymBruker skrev (På 16.2.2026 den 13.23): Hvis du sier opp selv uten å ha en ny jobb å gå til, er det 12 ukers karantenetid på arbeidsledighetstrygd. Anonymkode: 38f13...65a Ikke 12, men 18 uker om du sier opp selv Anonymkode: 7d773...410
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå