AnonymBruker Skrevet 1 time siden #1 Skrevet 1 time siden Jeg ønsker ingen moralpreken her. Vi som par er oppegående, og trenger ikke høre advarsler. Min kone har alltid hatt en fantasi om å bli sjekket opp og tatt på av massøren sin, men vi begge vet at det nok aldri vil skje. Av åpenbare grunner. Vi tenker at det får være med fantasien. Jeg har invitert en massør til hotellet, men da har det ligget i kortene at det skulle bli mer, så ikke helt det samme. Derfor har jeg lyst å gjøre det så autentisk som overhodet mulig. Jeg ønsker å finne en massør som har et lokale som virker som profesjonelt som mulig, og få han til å begynne å ta på henne. Jeg må med andre ord avtale med massøren at dette er avtalt spill. Min kone skal ikke vite om det før hun blir tatt på. Jeg skal selvsagt være i nærheten i tilfelle det skulle skjære seg, at min kone skulle reagere (noe jeg antar hun ikke blir å gjøre). Noen som har testet ut dette? Anonymkode: 35929...64c 1
HMK Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden Æsj. Bli befølt av fremmede på underlivet når man forventer en massasje? Det hadde blitt anmeldelse fra min side. 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Skrevet 1 time siden Nei nei nei. Legg fra deg tanken. Forskjell på fantasi og overgrep. Dette kan du bli anmeldt for Anonymkode: 97954...161 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Skrevet 1 time siden Jeg syns og at det høres deilig ut å bli "tatt på" av en massør, men om jeg hadde gått til en vanlig massasjetime og massøren hadde begynt å ta på intime deler så hadde jeg IKKE likt det. Det er noe med forventingene og hva som er akseptert. Anonymkode: 8b579...3b5 1 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Du skriver om det er gitt at massøren går med på dette. Det er jo ikke det. En profesjonell massør gjør ikke det. Dessuten, fantasier er forskjellig fra virkeligheten... Anonymkode: f6ee2...c79 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Skrevet 1 time siden Hva er det dere ikke skjønner med åpningsinnlegget? Dette er en fantasi min kone (og for så vidt jeg også) har. Hun ønsker å bli tatt på av en fremmed. Vi har ingen tanker om å anmelde om det skulle skje. Dessuten vil dette være avtalt spill. Jeg snakker med massøren. Dersom min kone skulle reagere, så er jeg i rommet ved siden av og kan komme inn. Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd dette. Avtalt med en massør, på et nok så profesjonelt massasjestudio. Og da gjerne etter stengetid når det ikke er andre der. Anonymkode: 35929...64c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): fantasier er forskjellig fra virkeligheten... Anonymkode: f6ee2...c79 Åja, sier du det. Det visste jeg ikke... Tenk at jeg måtte bli over 35 med 10 års erfaring i cuckold-/swingersmiljøet før jeg skjønte det. Anonymkode: 35929...64c
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg ønsker ingen moralpreken her. Vi som par er oppegående, og trenger ikke høre advarsler. Min kone har alltid hatt en fantasi om å bli sjekket opp og tatt på av massøren sin, men vi begge vet at det nok aldri vil skje. Av åpenbare grunner. Vi tenker at det får være med fantasien. Jeg har invitert en massør til hotellet, men da har det ligget i kortene at det skulle bli mer, så ikke helt det samme. Derfor har jeg lyst å gjøre det så autentisk som overhodet mulig. Jeg ønsker å finne en massør som har et lokale som virker som profesjonelt som mulig, og få han til å begynne å ta på henne. Jeg må med andre ord avtale med massøren at dette er avtalt spill. Min kone skal ikke vite om det før hun blir tatt på. Jeg skal selvsagt være i nærheten i tilfelle det skulle skjære seg, at min kone skulle reagere (noe jeg antar hun ikke blir å gjøre). Noen som har testet ut dette? Anonymkode: 35929...64c «Vi som par er oppegående….»? Når du i ditt fulle alvor skal invitere noen til å utføre et overgrep på kona di? Du må selvsagt fortelle henne det på forhånd! Ellers er det naturligvis også forbudt å kjøpe seksuelle tjenester, så det beste er å la det være. Prøv dere heller på rollespill der du er massøren, eller inviter noen «swingers»…🤮 Anonymkode: 8dee0...345 1
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva er det dere ikke skjønner med åpningsinnlegget? Dette er en fantasi min kone (og for så vidt jeg også) har. Hun ønsker å bli tatt på av en fremmed. Vi har ingen tanker om å anmelde om det skulle skje. Dessuten vil dette være avtalt spill. Jeg snakker med massøren. Dersom min kone skulle reagere, så er jeg i rommet ved siden av og kan komme inn. Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd dette. Avtalt med en massør, på et nok så profesjonelt massasjestudio. Og da gjerne etter stengetid når det ikke er andre der. Anonymkode: 35929...64c Det her er hallikvirksomhet, prostitusjon og overgrep/ voldtekt Anonymkode: 97954...161 1 3
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva er det dere ikke skjønner med åpningsinnlegget? Dette er en fantasi min kone (og for så vidt jeg også) har. Hun ønsker å bli tatt på av en fremmed. Vi har ingen tanker om å anmelde om det skulle skje. Dessuten vil dette være avtalt spill. Jeg snakker med massøren. Dersom min kone skulle reagere, så er jeg i rommet ved siden av og kan komme inn. Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd dette. Avtalt med en massør, på et nok så profesjonelt massasjestudio. Og da gjerne etter stengetid når det ikke er andre der. Anonymkode: 35929...64c Hva er det du ikke skjønner? En massør kan anmelde dere for å spørre! Hvilken oppegående person vil risikere jobben sin, for å utføre ekle pars fantasi? Anonymkode: 5ab71...819 1 2
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hva er det dere ikke skjønner med åpningsinnlegget? Dette er en fantasi min kone (og for så vidt jeg også) har. Hun ønsker å bli tatt på av en fremmed. Vi har ingen tanker om å anmelde om det skulle skje. Dessuten vil dette være avtalt spill. Jeg snakker med massøren. Dersom min kone skulle reagere, så er jeg i rommet ved siden av og kan komme inn. Det jeg lurer på er om noen av dere har prøvd dette. Avtalt med en massør, på et nok så profesjonelt massasjestudio. Og da gjerne etter stengetid når det ikke er andre der. Anonymkode: 35929...64c Profesjonelle massører driver ikke med prostitusjonsvirksomhet. Det er ulovlig å betale for seksuelle tjenester. Anonymkode: 97954...161 2
AnonymBruker Skrevet 51 minutter siden #12 Skrevet 51 minutter siden Jeg ønsket ingen moralpreken eller advarsler. Det informerer jeg om i åpningsinnlegget. Likevel bare må dere... Anonymkode: 35929...64c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå