AnonymBruker Skrevet søndag kl. 21:03 #1 Skrevet søndag kl. 21:03 Jeg blir spammet på Tik Tok, Instagram og Facebook av reklame for Dr Melaxin produkter. Spesielt da en stick av noe slag, som ifølge reklamen "botox in a stick". Dette skal være det siste innen Koreansk hudpleie, og ser veldig bra ut (selvfølgelig). Ja, jeg vet... Alt som høres for godt ut til å være sant, er gjerne det. Men jeg spør allikevel. Har noen prøvd disse produktene, og vil dele sin erfaring? Hilsen "Skrukka"😅 Anonymkode: fe389...3e3
Anso_86 Skrevet mandag kl. 12:02 #2 Skrevet mandag kl. 12:02 Jeg ble så nysgjerrig på den reklamen på Instagram så jeg kjøpte😂Fikk det i dag, 1 uke siden jeg bestilte så det gikk fort😁 Å har nå prøvd de kremene og den botox in a stick, jeg ser en forandring i huden, strammere på et vis🤩 Jeg har sånne kråketær rundt øya, og de ble mindre faktisk😳 Hadde egentlig ikke trua på det her, men hittil er den en virkning, kanskje det virker bedre ved flere dagers bruk🤔 1
Roci Skrevet mandag kl. 12:35 #3 Skrevet mandag kl. 12:35 Av ren nysgjerrighet har jeg sjekket ingrediensene i den Multibalm-stiften, og det er ingen "magiske" ingredienser her, men stiften inneholder flere gode og pleiende ingredienser, slik som fuktighetsgivende glyserin og flere pleiende og mykgjørende planteoljer. Stiften har også et ganske høyt innhold av mikrokrystallinsk voks, som former en beskyttende barriere på huden som forsegler fuktighet og forhindrer fuktighetstap fra huden. Bare dette alene, altså masse fukt og en beskyttende barriere, kan være tilstrekkelig for at huden framstår som glattere og mer spenstig med mindre fremtredende linjer. Stiften inneholder også adenosine, et virkestoff utvunnet fra gjær som stimulerer hudens kollagenproduksjon og gjør huden mer elastisk, i tillegg til å være antiinflammatorisk og styrke hudens naturlige barriere. Kalsiumkarbonat virker mildt eksfolierende og balanserer talgproduksjonen. Kalsiumkremen inneholder mange av de samme ingrediensene - glyserin for fukt og planteoljer som pleier og mykgjør. Den inneholder også niacinamide, som er en effektiv antioksidant som har dokumentert effekt på bl.a. hudtekstur, samt adenosine og kalsiumglukonat, som primært brukes for sine beroligende, fuktighetsbevarende og barrierestyrkende egenskaper i hudpleieprodukter. Ingen av disse produktene inneholder uttørkende alkohol, eteriske oljer eller parfyme, noe som er et pluss. Så har det jo også betydning for eventuelle resultater hvilke hudpleieprodukter man har brukt fra før. Som sagt vil de fleste oppleve mer spenst og mindre tydelige rynker ved å tilføre tilstrekkelig fukt og å hindre fukttap fra huden. Mange undervurderer hvor viktig nok fukt er for huden, jeg vil påstå at dette er nesten like viktig som solbeskyttelse. Fukt hjelper huden å vedlikeholde en sunn og sterk hudbarriere, noe som gjør huden mindre sensitiv. Fukt er også essensielt for at aktive ingredienser som antioksidanter, eksfolierende syrer og retinoider skal ha optimal effekt og for å redusere risikoen for hudirritasjon. 1
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:22 #4 Skrevet mandag kl. 14:22 Anso_86 skrev (2 timer siden): Jeg ble så nysgjerrig på den reklamen på Instagram så jeg kjøpte😂Fikk det i dag, 1 uke siden jeg bestilte så det gikk fort😁 Å har nå prøvd de kremene og den botox in a stick, jeg ser en forandring i huden, strammere på et vis🤩 Jeg har sånne kråketær rundt øya, og de ble mindre faktisk😳 Hadde egentlig ikke trua på det her, men hittil er den en virkning, kanskje det virker bedre ved flere dagers bruk🤔 Takk for svar 🤗 Jeg liker godt Koreansk hudpleie, og har god erfaring med flere av produktene til COSRX. Men jeg har litt lyst til å prøve noe nytt. Høres jo ut som du ser en effekt av dette, så jeg har litt lyst til å prøve selv. Man blir jo litt påvirket av denne utrettelige reklamen også, må jeg ærlig innrømme. 🫣 Hvor kjøpte du fra? Reklamen er fra ulike steder, ser jeg. Hilsen "Skrukka" Anonymkode: fe389...3e3
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 14:25 #5 Skrevet mandag kl. 14:25 Roci skrev (1 time siden): Av ren nysgjerrighet har jeg sjekket ingrediensene i den Multibalm-stiften, og det er ingen "magiske" ingredienser her, men stiften inneholder flere gode og pleiende ingredienser, slik som fuktighetsgivende glyserin og flere pleiende og mykgjørende planteoljer. Stiften har også et ganske høyt innhold av mikrokrystallinsk voks, som former en beskyttende barriere på huden som forsegler fuktighet og forhindrer fuktighetstap fra huden. Bare dette alene, altså masse fukt og en beskyttende barriere, kan være tilstrekkelig for at huden framstår som glattere og mer spenstig med mindre fremtredende linjer. Stiften inneholder også adenosine, et virkestoff utvunnet fra gjær som stimulerer hudens kollagenproduksjon og gjør huden mer elastisk, i tillegg til å være antiinflammatorisk og styrke hudens naturlige barriere. Kalsiumkarbonat virker mildt eksfolierende og balanserer talgproduksjonen. Kalsiumkremen inneholder mange av de samme ingrediensene - glyserin for fukt og planteoljer som pleier og mykgjør. Den inneholder også niacinamide, som er en effektiv antioksidant som har dokumentert effekt på bl.a. hudtekstur, samt adenosine og kalsiumglukonat, som primært brukes for sine beroligende, fuktighetsbevarende og barrierestyrkende egenskaper i hudpleieprodukter. Ingen av disse produktene inneholder uttørkende alkohol, eteriske oljer eller parfyme, noe som er et pluss. Så har det jo også betydning for eventuelle resultater hvilke hudpleieprodukter man har brukt fra før. Som sagt vil de fleste oppleve mer spenst og mindre tydelige rynker ved å tilføre tilstrekkelig fukt og å hindre fukttap fra huden. Mange undervurderer hvor viktig nok fukt er for huden, jeg vil påstå at dette er nesten like viktig som solbeskyttelse. Fukt hjelper huden å vedlikeholde en sunn og sterk hudbarriere, noe som gjør huden mindre sensitiv. Fukt er også essensielt for at aktive ingredienser som antioksidanter, eksfolierende syrer og retinoider skal ha optimal effekt og for å redusere risikoen for hudirritasjon. Tusen takk for god informasjon. 🤗 Da høres det ikke ut som dette inneholder noen skadelige stoffer iallefall. Jeg tror jeg skal bestille noe, og prøve. Hilsen "Skrukka" 😅 Anonymkode: fe389...3e3 1
Anso_86 Skrevet mandag kl. 17:14 #6 Skrevet mandag kl. 17:14 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Takk for svar 🤗 Jeg liker godt Koreansk hudpleie, og har god erfaring med flere av produktene til COSRX. Men jeg har litt lyst til å prøve noe nytt. Høres jo ut som du ser en effekt av dette, så jeg har litt lyst til å prøve selv. Man blir jo litt påvirket av denne utrettelige reklamen også, må jeg ærlig innrømme. 🫣 Hvor kjøpte du fra? Reklamen er fra ulike steder, ser jeg. Hilsen "Skrukka" Anonymkode: fe389...3e3 Jeg ble syns det er effekt av de produktene jeg prøvde i dag ja😁 Så om en uke er vel huden helt glatt🤪😂 Neida, men jeg ser forskjell, det var ikke så poff så er rynka borte, men ser reduksjon 😁 Lunariaskin.com bestilte jeg ifra, men på produktene står det Dr. Melaxin😊
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå