Bamseklemmer Skrevet onsdag kl. 01:00 #21 Skrevet onsdag kl. 01:00 Å stenge for blodtilførselen gjør.. at den blir seende ut som en "muskelbunt", med betydelige større blodårer og større penishodet.. i tillegg blir den mye hardere og mørkere.. Jeg fikk inntrykk av at kvinner likte synet, og ikke nødvendigvis for å gjøre den hardere. Før penisringenens oppdagelse: Hun klemte så hardt hun klarte med hånden rundt penisroten.. Så melket hun pikken i noen sekunder, så litt pause før hun startet på nytt. Så satte hun på et hårstrikk i åttetall, med passende omganger rundt penisroten og ballene.. Hensikten rundt ballene , var at hårstrikken holdte seg på plass.. Så et hårstrikk gjør samme effekt, som en penisring.. Stringtruse kan også brukes TS, hvis den glemmes når du er på besøk🥰 Dette med penisringen gjør jo, at man blir litt "avhengig" av å bruke den. Det hjelper lite på den naturlige blodsirkulasjonen.. Med knipeøvelser og vippetrening, gir en merbart bedre og permanent blodsirkulasjon. I tillegg til det "muskelbunt" utrykket, får du også mye raskere, hardere og utholdende ereksjon👏
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:28 #22 Skrevet onsdag kl. 08:28 Soft mann skrev (13 timer siden): Hvorfor er dei ikke brukende? Synes det er ubehagelig å ha en halvslapp kuk inni meg. Nei takk Anonymkode: 7fde1...85f 1
Soft mann Skrevet onsdag kl. 08:30 #23 Skrevet onsdag kl. 08:30 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes det er ubehagelig å ha en halvslapp kuk inni meg. Nei takk Anonymkode: 7fde1...85f Ok, ja dere er forskjellige. dama synes det er ubehagelig når den er hard🤔 er ikke enkelt dette😅
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 08:35 #24 Skrevet onsdag kl. 08:35 Soft mann skrev (5 minutter siden): Ok, ja dere er forskjellige. dama synes det er ubehagelig når den er hard🤔 er ikke enkelt dette😅 Tror de fleste damer foretrekker at den er hard Anonymkode: 7fde1...85f 1 1
Soft mann Skrevet onsdag kl. 08:39 #25 Skrevet onsdag kl. 08:39 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tror de fleste damer foretrekker at den er hard Anonymkode: 7fde1...85f Ja mulig det. Størrelsen er jo ganske lik uansett. Men vinkelen blir veldig viktig når den er halvslapp
Topper og daler Skrevet onsdag kl. 08:59 #26 Skrevet onsdag kl. 08:59 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tror de fleste damer foretrekker at den er hard Anonymkode: 7fde1...85f Du har sikkert rett. Men jeg kan ikke helt forstå hva du vil oppnå med å gå etter en mann som har ereksjonsproblemer, og som har funnet løsningen sammen med sin partner. Er ikke det fint for dem, da? Så kunne kanskje du holde dine preferansene for deg selv i akkurat dette tilfellet.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:29 #27 Skrevet onsdag kl. 09:29 Topper og daler skrev (28 minutter siden): Du har sikkert rett. Men jeg kan ikke helt forstå hva du vil oppnå med å gå etter en mann som har ereksjonsproblemer, og som har funnet løsningen sammen med sin partner. Er ikke det fint for dem, da? Så kunne kanskje du holde dine preferansene for deg selv i akkurat dette tilfellet. Hæ?? Jeg har vel like mye lov til å si hva jeg liker som han? Han er jo veldig ivrig på å kommentere her. Anonymkode: 7fde1...85f 1
Soft mann Skrevet onsdag kl. 09:32 #28 Skrevet onsdag kl. 09:32 Topper og daler skrev (32 minutter siden): Du har sikkert rett. Men jeg kan ikke helt forstå hva du vil oppnå med å gå etter en mann som har ereksjonsproblemer, og som har funnet løsningen sammen med sin partner. Er ikke det fint for dem, da? Så kunne kanskje du holde dine preferansene for deg selv i akkurat dette tilfellet. AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hæ?? Jeg har vel like mye lov til å si hva jeg liker som han? Han er jo veldig ivrig på å kommentere her. Anonymkode: 7fde1...85f Tror kanskje hun bare svarte på et spørsmål.
Topper og daler Skrevet onsdag kl. 09:37 #29 Skrevet onsdag kl. 09:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hæ?? Jeg har vel like mye lov til å si hva jeg liker som han? Han er jo veldig ivrig på å kommentere her. Anonymkode: 7fde1...85f Spørsmålet i tråden var hvorvidt man liker penisring eller ei. Ikke hvorvidt man liker å ha inni seg seg en ikke fullt erigert penis. Du har selvsagt rett til å si hva du vil om det, men jeg synes det er smålig å snakke ned løsningen en mann med potensproblemer har funnet på sitt problem. Og det var ham du svarte, ikke TS.
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 09:56 #30 Skrevet onsdag kl. 09:56 Topper og daler skrev (17 minutter siden): Spørsmålet i tråden var hvorvidt man liker penisring eller ei. Ikke hvorvidt man liker å ha inni seg seg en ikke fullt erigert penis. Du har selvsagt rett til å si hva du vil om det, men jeg synes det er smålig å snakke ned løsningen en mann med potensproblemer har funnet på sitt problem. Og det var ham du svarte, ikke TS. Synes det er helt topp at han har funnet ei som passer sammen med han jeg. Men for meg hadde det ikke fungert. Jeg har ingenting imot penisring hvis det er det som må til for å bli hard. Anonymkode: 7fde1...85f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå