Gjest Anonymous Skrevet 26. november 2002 #1 Del Skrevet 26. november 2002 Jeg vil ha en vibrator! Er det noen av dere som kan anbefale en? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 26. november 2002 #2 Del Skrevet 26. november 2002 Les tidligere tråder, det er tatt opp mange ganger før, og det er mange gode svar der.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bamsemums Skrevet 27. november 2002 #3 Del Skrevet 27. november 2002 Kondomeriet på internett har mange forskjellige typer vibratorer, sjekk ut hjemmesiden deres www.kondomeriet.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 27. november 2002 #4 Del Skrevet 27. november 2002 http://www.kvinneguiden.no/sex/butikk.shtml Du kan kjøpe her på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. november 2002 #5 Del Skrevet 27. november 2002 Er det ingen som kan anbefale en? Det er så mange å velge mellom.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 27. november 2002 #6 Del Skrevet 27. november 2002 Prøv Samurai :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rentacooler Skrevet 27. november 2002 #7 Del Skrevet 27. november 2002 Gå in på www.cupido.no der har de mange å velge mellom. Min kone liker veldig godt en som heter "tvilling". Den kan brukes begge steder samtidig. Husk bare å kjøpe glidemiddel samtidig. Ellers kan jeg anbefale "figther mx f-86" som er et masasjeapparat som gir deg fantastiske opplevelser. Flott at du tør å prøve. Lykke til..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 27. november 2002 #8 Del Skrevet 27. november 2002 Har ikke prøvd Samurai selv, men har kun hørt bra om den! Ellers har Kondomeriet mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 27. november 2002 #9 Del Skrevet 27. november 2002 Noen som har prøvd den "nye" Samurai, den med kulelager? Den ser i alle fall deilig ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå