AnonymBruker Skrevet søndag kl. 15:54 #1 Skrevet søndag kl. 15:54 Jeg har takhøyde på 240 cm. Skal bestille noen gardiner og lurer på om jeg bør ha 240 eller 250 som lengde. Hva har dere og hva synes dere er finest? Vil feste gardinen på en skinne i taket. Anonymkode: f5848...607
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 17:55 #2 Skrevet søndag kl. 17:55 250 uten tvil Anonymkode: c6a7f...0c0
Leo Skrevet søndag kl. 18:21 #3 Skrevet søndag kl. 18:21 Jeg synes ikke gardiner henger pent når de samtidig ligger litt utover gulvet nederst. Det ser rett og slett litt rart ut i mine øyne. En annen ting er at alt som er av støv, hår etc. som havner på gulvet også havner i nederst på/i gardinene. Når man skal støvsuge må man først ta gardinene vekk fra gulvet, og i tillegg støvsuge gardinene, i stedet for å bare støvsuge (Eller la robotstøvsugeren gjøre det). Hvis du er helt sikker på at takhøyden er 240 cm. så vil gardiner på den lengden sannsynligvis fungere fint hvis du velger skinne/kroker som gjør at gardinen kommer så tett opp mot taket som mulig. Her kjøpte jeg 250 cm. lange gardiner til soverommet fordi 240 cm. ikke var et alternativ. (Det hadde kanskje fungert hvis rommet var enormt stort, men det er det ikke. Ikke har jeg hushjelp på daglig basis heller). Siden jeg mistenker at de kommer til å krympe ørlite grann i vask venter jeg imidlertid litt med å få lagt dem opp for det som er enda styggere enn for lange gardiner er gardiner som er for korte. 1
Grønnsaksvaffel Skrevet søndag kl. 21:46 #4 Skrevet søndag kl. 21:46 250 cm hvis du har mulighet til å legge dem opp.
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #5 Skrevet 9 timer siden Vi har samme takhøyde og 240 gardiner går akkurat. Bittelitt for lange etter de ble steamet, men de er løse og ledige så ser likevel bra ut 😊 250 blir for langt, med mindre det feks er slike som skal ligge på gulvet (det har vi på gjesterommet). Anonymkode: 9a6d6...ecc 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå