Gå til innhold

Are

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet? :)  Vi ønsker noe kort, enkelt som har norsk opphav.

Anonymkode: 301e8...079

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig fint 😍 Har selv tre gutter med norrøne, korte navn, så helt etter min smak 😍 

Anonymkode: 379b2...a09

Skrevet

Liker ikke så godt, men det er bare på grunn av personlig assosiasjon. Og det er også et etternavn her jeg bor. Liker Arne bedre 😊

Anonymkode: 81cda...30c

• Liker 1
Skrevet

Fint, enkelt og norsk 

• Liker 2
Skrevet

Tenker Nord-Norge av en eller annen grunn.

Anonymkode: 5f0e5...c9c

• Nyttig 1
Skrevet

Har en Are han  liker det ikke, for det er ikke enda et populært navn, men ville valgt Are med et populært navn da kan de velge, jeg elsker det navnet, sterkt og lett å si. Tar et slag for det, å tror min Are hadde blitt glad. Var få Are når han fikk navnet

Anonymkode: 70e4b...c2c

Skrevet

Ikke så fint

Anonymkode: 279d4...9e9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Har en Are han  liker det ikke, for det er ikke enda et populært navn, men ville valgt Are med et populært navn da kan de velge, jeg elsker det navnet, sterkt og lett å si. Tar et slag for det, å tror min Are hadde blitt glad. Var få Are når han fikk navnet

Anonymkode: 70e4b...c2c

De kan alltid velge. Enhver person over 16 år kan endre sitt juridisk navn på Skatteetaten. Det tar maks 10 minutt.

Anonymkode: 5f0e5...c9c

Skrevet

Tenker på et dikt vi lærte i 1.klasse på barneskolen. En av de første hele setningene vi leste, tror jeg:

Are er en apekatt, klatrer både dag og natt. 

Anonymkode: 21766...02d

Skrevet

Are betyr ørn- Jeg liker det ❤️ 

Anonymkode: 46eb1...d28

Skrevet (endret)

Flott navn. Sjelden jeg har sett det alene og ikke i navnekombinasjoner, men det står seg egentlig finest alene!

Edit: Og man skal jo ikke dømme noen etter navn hverken ene eller andre veien, men likevel; Are føler jeg er en stødig, skikkelig type som stiller opp og vekker tillit. Det er jo i så fall et fint vedheng til navnet sitt.

Endret av Koneko
  • Liker 1
Skrevet

Kjedelig. 

Skrevet

Du kan jo kalle ham Are Emilian🫣

Neida, Are er kult.

Anonymkode: 201f1...cec

Skrevet

Kjempetøft navn. Gå for det!

Anonymkode: 4b19c...f18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...