AnonymBruker Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Dere som bruker cerazette mot hormonell migrene. Hvor mye hjelper det? Hvor lang tid tok det før du merket bedring? Har du bivirkninger? Anonymkode: 20a2b...87e
AnonymBruker Skrevet 15. februar #2 Skrevet 15. februar Dette blir litt på siden av det du spør om, håper det er ok at jeg svarer likevel. Jeg har migrene med aura og begynte på Cerazette kun for prevensjon. Jeg hadde oftere anfall når jeg gikk på Cerazette enn før jeg begynte. Det kan selvfølgelig ha med noe annet enn Cerazette å gjøre eller være tilfeldig. Etter at jeg sluttet på Cerazette har jeg nesten ikke hatt anfall. Jeg sluttet pga. bivirkninger. Ble helt død i underlivet og fikk sykt kort lunte. Ellers mistet jeg mensen mens jeg gikk på dem og det var kjempefint! Anonymkode: 12d4e...b95 1
AnonymBruker Skrevet 15. februar #3 Skrevet 15. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dette blir litt på siden av det du spør om, håper det er ok at jeg svarer likevel. Jeg har migrene med aura og begynte på Cerazette kun for prevensjon. Jeg hadde oftere anfall når jeg gikk på Cerazette enn før jeg begynte. Det kan selvfølgelig ha med noe annet enn Cerazette å gjøre eller være tilfeldig. Etter at jeg sluttet på Cerazette har jeg nesten ikke hatt anfall. Jeg sluttet pga. bivirkninger. Ble helt død i underlivet og fikk sykt kort lunte. Ellers mistet jeg mensen mens jeg gikk på dem og det var kjempefint! Anonymkode: 12d4e...b95 Dette var min erfaring også. Fikk ukentlige anfall med Cerazette, disse forsvant da jeg sluttet. Anonymkode: 5d0a6...ea3
AnonymBruker Skrevet 15. februar #4 Skrevet 15. februar Jeg fikk flere anfall av Cerazette. Mindre av spiral. Anonymkode: 75eca...6be
AnonymBruker Skrevet 15. februar #5 Skrevet 15. februar Ungdommen her ble være av cerazette. Fra å ha 2 ganger uka ble det migrene hver dag, og så mye at ho lå å spydde. Og klarte ikke verken skole eller jobb Anonymkode: 04ce2...2e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå