blvck Skrevet søndag kl. 11:34 #1 Skrevet søndag kl. 11:34 Hei! Er det noen som har handlet på denne svenske auksjon-siden før? https://auctionet.com/sv/search?country_code=SE Jeg har fulgt med litt på noen varer der, og ser at det er mulig å gjøre ganske gode kupp. Det virker som man faktisk også kan få noen av de større gjenstandene lever til Norge, mot betaling så klart. Også kommer vel moms og toll i titlegg. Men det aller meste ser ut som bare kan leveres til noen auksjons-hus ved grensa, og ikke helt til Norge. Er det noen her som har erfaring med å handle på auksjoner i nabolandene, og få det tilsendt til Norge?
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #2 Skrevet 20 timer siden Auctionet.se er ikke et auksjonshus som sådan, men en samleside for svært mange svenske auksjonshus (pluss div tyske og danske), men det vet du sikkert. Uansett: en utmerket portal, og har brukt den flere ganger. Jeg har ordnet det slik at jeg har svippet over grensen og hentet selv, men forstår at det ikke er praktisk mulig for svært mange. Men det hadde gjort seg med et tilsvarende nettsted i Norge. Anonymkode: e491c...fb8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå