AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Skrevet 2 timer siden Hei😊 Jeg har nettopp vært på utredning for habituell abort. De tok mange blodprøver, men har ikke fått svar på enda. Hatt 4 spontanaborter og prøvd å få barn i 2,5 år. Er det noen som har erfaring med slik utredning, hva de tester for og fant de noe hos dere? Tar veldig gjerne i mot alle typer erfaringer. Takk🩷 Anonymkode: 2e81e...c7b
IFF Skrevet 1 time siden #2 Skrevet 1 time siden 1 hour ago, AnonymBruker said: Hei😊 Jeg har nettopp vært på utredning for habituell abort. De tok mange blodprøver, men har ikke fått svar på enda. Hatt 4 spontanaborter og prøvd å få barn i 2,5 år. Er det noen som har erfaring med slik utredning, hva de tester for og fant de noe hos dere? Tar veldig gjerne i mot alle typer erfaringer. Takk🩷 Anonymkode: 2e81e...c7b Hei, jeg og min mann har hatt utredning. Det ble ikke funnet noe i blodprøvene hos oss. Har du sjekket livmor med hystroskopi for diagnostisere evt septum eller andre forhold i livmor? Her er noen av tingene det testes for i blodprøvene: 1. Antifosfolipidantistoffer 2. Thyroidea 3. Trombofili 4. Karyotyping av begge partnere
AnonymBruker Skrevet 21 minutter siden #3 Skrevet 21 minutter siden Testet grundig. Fant aldri en årsak. Anonymkode: c04b5...ad7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå