Rose2 Skrevet 15. februar #1 Skrevet 15. februar Jeg elsker det når vennen min holder håndleddene mine tett før han penetrerer meg. Litt kampen i senga. Vi tenkte på å bruke tau og leke litt med den. Vi har brukt noe lignende før, som stoffer og bandasjer, og vi har gnidd mot hverandre. Jeg blir skikkelig kåt, og jeg lurer gjerne på om du har noen erfaringer og hvordan det er. Hva bør vi bruke, type tau, materiale 1
AnonymBruker Skrevet 18. februar #2 Skrevet 18. februar Finnes en egen type flettede bomullstau for bondage. Bruk knuter som er lette å få opp. Jeg har også sett noe om en type tape, men ikke brukt det selv. Liker seremonien med binding og knyting, og det visuelle med tauene. Ha saks tilgjengelig for nødsfall. Polyestersilke fra biltema, nylontau og slikt er normalt ikke anbefalt, det er risiko for brannsår, hvis tauene fliser skjærer de i huden, og de er gjerne i stiveste/ hardeste laget for vår bruk, ikke elastiske nok for å sikre sirkulasjon osv. Det om hardhet/ stivhet gjelder for hampetau også. (Du vil alltids finne de som mener det er tull det jeg skriver her, men husk at noen er kommet videre og har glemt hva de begynte med, eller er blitt introdusert av noen med masse erfaringer, eller - ja. Hampetau kan kanskje bli gøy etterhvert.) Det er også de som har brukt nylonstrømpebukser til bondage. Sikkert gøy - det er bare det at ved bevegelse blir nylon varm av friksjon og sveiser. Da kommer du ikke løs uten å klippe - og det var den strømpebuksa. Og du kan få brannsår. Anonymkode: 89c4d...6b6
SlemUlv Skrevet 18. februar #3 Skrevet 18. februar Alltid ha saks i nærheten! Jeg vet riggere gjerne bruke bandasjesaks på sine tau, da de vistnok er bedre. 1
Bamseklemmer Skrevet 23. februar #4 Skrevet 23. februar (endret) Rose2 skrev (På 15.2.2026 den 11.43): Jeg elsker det når vennen min holder håndleddene mine tett før han penetrerer meg. Litt kampen i senga. Vi tenkte på å bruke tau og leke litt med den. Vi har brukt noe lignende før, som stoffer og bandasjer, og vi har gnidd mot hverandre. Jeg blir skikkelig kåt, og jeg lurer gjerne på om du har noen erfaringer og hvordan det er. Hva bør vi bruke, type tau, materiale Jeg har prøvd dette noen ganger.. men problemet med rammemadrasser, er at det ikke finnes fester å feste i. Et spontant ønske dukket opp, mens vi lå der og delte våre drømmer den første gangen.. Begge tente på tanken, og ikke klarte vi å la være.. så jeg løp velvillig naken ned i kjelleren, for å hente bormaskin og øyebolt. I gangen rasket jeg med meg to hjemmestrikket ullskjerf.. Det ble ei komisk setting, så vi lo godt mens vi festet boltene😅 Som fisker kjenner jeg jo til alle knutene som finnes, så jeg la et slippstikk rundt hendene hennes. Så kunne hun løsne seg selv i tillfelle jeg skulle besvime. Men fordelen med ullskjerf.. er jo at det er mye mere behagelig og lettere å løsne enn vanlig tau👏 Det gikk iallefall bra, og jeg besvimte ikke.. Neste gang knyttet jeg et skjerf rundt øynene hennes.. Sånn! nå skal du bare drømme deg bort.. sa jeg. Merkbart mye bedre for henne å fantaserte vilt, uten å bli forstyrret av omgivelsene. Vet ikke om du har prøvd "Blindfold og knyttet samtidig"? Det kan jeg absolutt anbefale👏 Endret 23. februar av Bamseklemmer Skriveleif.. 1
Nikoletta Skrevet 24. februar #5 Skrevet 24. februar Har prøvd det så vidt, men da med feil partner for den leken 🙂 Og som en som er over snittet glad i sex, men ikke har noe spesielle fantasier så er nok blindfold og lett bundet opp det tankene mine har vært innom kunne vært gøy å prøve ut 🙂 Må bare finne meg en elsker som fungerer til dette 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå