AnonymBruker Skrevet 11. mars #21 Skrevet 11. mars Falukorv med kondom på....😅 Det funker veldig bra... Anonymkode: 2b1d0...45c
AnonymBruker Skrevet 12. mars #22 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 18.14): Første gang jeg onanerte tok jeg på meg kondom. Det var utrolig opphissende. Så jeg runket med kondom igjennom hele ungdommen. Kan faktisk finne på å kjøpe meg en pakke, bare for å kunne onanere i den. Ikke uvanlig å bruke kondom selvfølgelig, men til onani er det sikkert ikke helt vanlig. Men utrolig fordel når man hadde seksuelle relasjoner der kondom var naturlig å bruke. Kunne faktisk blitt kåt på hvilken som helst kvinne som tredde på meg en kondom. Anonymkode: 105c9...262 Jo, det tror jeg er mer vanlig en man skulle tro. Særlig om man er på overnatting hos slekt eller venner og ikke vil legge igjen bruks-spor i sengen. Gjorde det mens jeg bodde hjemme hos mor også. Måtte huske på å pakke de inn og kaste de da, he he. Anonymkode: 5dfa2...050
AnonymBruker Skrevet 12. mars #23 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (12 timer siden): Lagde en gang en "fleshlight" av en hylse av noe slag og noe myk polstring og en gummihanske🤣 Anonymkode: c7726...623 Fifi-bag.. 😂 Anonymkode: 274f7...69b 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars #24 Skrevet 12. mars I ungdommstiden husker jeg at jeg en gang brukte en avlagt strømpebukse til min tante til å runke i. Anonymkode: 5dfa2...050
AnonymBruker Skrevet 12. mars #25 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 17.59): Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange menn er. Anonymkode: 9badd...1d8 Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange kvinner er. Anonymkode: 1b04e...c00 3
AnonymBruker Skrevet 12. mars #26 Skrevet 12. mars AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jo, det tror jeg er mer vanlig en man skulle tro. Særlig om man er på overnatting hos slekt eller venner og ikke vil legge igjen bruks-spor i sengen. Gjorde det mens jeg bodde hjemme hos mor også. Måtte huske på å pakke de inn og kaste de da, he he. Anonymkode: 5dfa2...050 Godt mulig ja. Det er også en fordel når jeg er på telttur. Ronke i vei i soveposen, med redusert risiko for å søle den til. Anonymkode: 105c9...262
AnonymBruker Skrevet 13. mars #27 Skrevet 13. mars AnonymBruker skrev (På 12.3.2026 den 7.57): Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange kvinner er. Anonymkode: 1b04e...c00 Fascinerende hvor barnslige og hårsåre mange menn er, må nesten regne med et par reaksjoner eller to. Dette er kvinneguiden. Anonymkode: e2b9e...f5d 3
Elaine Marley Skrevet fredag kl. 11:41 #28 Skrevet fredag kl. 11:41 Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå