Gå til innhold

Onani med uvanlige ting

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av nabotråden «Onani på uvanlig sted», spør jeg: Har du brukt uvanlige ting å onanere med? Selv har jeg brukt pute og diverse frukt. 

Anonymkode: 535be...0fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jordbær. :ler:

Anonymkode: 024fb...e8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jordbær. :ler:

He-he, jeg har ikke fantasi til å se for meg hvordan man kan bruke jordbær. 🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

He-he, jeg har ikke fantasi til å se for meg hvordan man kan bruke jordbær. 🤭

Som en tunge! Grisete, ble med den ene gangen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Brukte womanizeren til en nær nær i familien min når jeg runka , brukte den suge/vibrator funksjonen bak på pikken og spruta helt vilt . Hele den lilla vibratoren ble fylt med sæden min☺️ 

Anonymkode: 4821e...bd5

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Elektrisk tannkost på strengen

Anonymkode: 6dcfe...455

AnonymBruker
Skrevet

Honning 

Anonymkode: 1975e...cd7

AnonymBruker
Skrevet

Gulrot 

Anonymkode: c9c41...23d

AnonymBruker
Skrevet

Lever, rogn og skrei

Anonymkode: 377e1...34c

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Varm eplepai 😛

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 15.2.2026 den 10.40):

Inspirert av nabotråden «Onani på uvanlig sted», spør jeg: Har du brukt uvanlige ting å onanere med? Selv har jeg brukt pute og diverse frukt. 

Jeg har også brukt pute, og klassikerne agurk og gulrot. Så da er det vel egentlig ikke så uvanlig...

• Hjerte 1
Skrevet

I ung alder lagde jeg et hull i skumgummi madrassen.. så på kvinner i Sparkjøp katalogen, og jokket "de" som en gærning😅
Det tok en evighet.. fikk derfor brannsår på pikken, og pikken hovnet opp i nesten dobbel tykkelse..
Både synet og følelsen av å ha en så stor kuk, gjorde meg enda kåtere. Så jeg ronket meg selv med begge hendene, og brukte vaselin som glidemiddel.. Jeg kjente på adrealin og hjertet banket så kraftig, at jeg prøvde febrilsk å suge meg selv.. Men desverre, jeg manglet 2 cm for å nå pikken med tunga.. I kåthetsrus ville jeg smake på med selv.. med rompa opp etter veggen, kunne jeg sprute rett i munnen.. Jeg syntes det smakte himmelsk godt, men det svei helt for jævlig i øynene.. 

Mamma lurte på hvorfor jeg hadde lagd hull i madrassen, men jeg så bare ned uten å svare.. Hun var nok ganske sikker på hvorfor, hun vasket jo de stive sædflekkene av lakenet.. i tillegg la hun nok merke til at sparkjøp katalogene hennes lå på soverommet mitt.. Ikke lett å skjule onanien, for en kåt nysgjærrig ungdom dette. Det er nok hennes kåthet jeg arvet🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Varm Fiskepudding, sånn pølse. Gravde ut mye av innholdet, klemte inn en halv tube majones. Og så fikk den gjennomgå. Ble bare klin. Ingen suksess. 

Anonymkode: 6d3c8...963

AnonymBruker
Skrevet

Utrolig fascinerende å se hvor perverse mange menn er.

Anonymkode: 9badd...1d8

• Liker 8
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg onanerte tok jeg på meg kondom. Det var utrolig opphissende. Så jeg runket med kondom igjennom hele ungdommen. Kan faktisk finne på å kjøpe meg en pakke, bare for å kunne onanere i den. Ikke uvanlig å bruke kondom selvfølgelig, men til onani er det sikkert ikke helt vanlig. Men utrolig fordel når man hadde seksuelle relasjoner der kondom var naturlig å bruke. Kunne faktisk blitt kåt på hvilken som helst kvinne som tredde på meg en kondom. 

Anonymkode: 105c9...262

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Bamseklemmer skrev (21 timer siden):

I ung alder lagde jeg et hull i skumgummi madrassen.. så på kvinner i Sparkjøp katalogen, og jokket "de" som en gærning😅
Det tok en evighet.. fikk derfor brannsår på pikken, og pikken hovnet opp i nesten dobbel tykkelse..
Både synet og følelsen av å ha en så stor kuk, gjorde meg enda kåtere. Så jeg ronket meg selv med begge hendene, og brukte vaselin som glidemiddel.. Jeg kjente på adrealin og hjertet banket så kraftig, at jeg prøvde febrilsk å suge meg selv.. Men desverre, jeg manglet 2 cm for å nå pikken med tunga.. I kåthetsrus ville jeg smake på med selv.. med rompa opp etter veggen, kunne jeg sprute rett i munnen.. Jeg syntes det smakte himmelsk godt, men det svei helt for jævlig i øynene.. 

Mamma lurte på hvorfor jeg hadde lagd hull i madrassen, men jeg så bare ned uten å svare.. Hun var nok ganske sikker på hvorfor, hun vasket jo de stive sædflekkene av lakenet.. i tillegg la hun nok merke til at sparkjøp katalogene hennes lå på soverommet mitt.. Ikke lett å skjule onanien, for en kåt nysgjærrig ungdom dette. Det er nok hennes kåthet jeg arvet🤭

Enkelt å skylde på mor? Hva med din far?

Forøvrig en veldig søt historie, uskyldig. 

Anonymkode: e2b9e...f5d

• Liker 2
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Nyvaskede truser/string og legger igjen en overraskelse 🤗

Anonymkode: 4821e...bd5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2026 den 19.14):

Første gang jeg onanerte tok jeg på meg kondom. Det var utrolig opphissende. Så jeg runket med kondom igjennom hele ungdommen. Kan faktisk finne på å kjøpe meg en pakke, bare for å kunne onanere i den. Ikke uvanlig å bruke kondom selvfølgelig, men til onani er det sikkert ikke helt vanlig. Men utrolig fordel når man hadde seksuelle relasjoner der kondom var naturlig å bruke. Kunne faktisk blitt kåt på hvilken som helst kvinne som tredde på meg en kondom. 

Anonymkode: 105c9...262

Jeg synes det å onanere med kondom funker bra.  Mener det gir en bedre følelse like før man kommer. Nå har jeg uansett ingen partner så har ingen å ta hensyn til på den måten. 

Anonymkode: bd2e0...c5a

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her.. når jeg var i ungdom, er 35 i dag, lånte jeg min søster ( hun var rundt 3 år ) potte og satte meg på den i dusjen med full trykk på dusjhode, la den pent mot underliv i potten, etter litt så strammet underliv seg og jeg koste meg der:) 

Anonymkode: aad87...b28

AnonymBruker
Skrevet

Lagde en gang en "fleshlight" av en hylse av noe slag og noe myk polstring og en gummihanske🤣

Anonymkode: c7726...623

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...