Gå til innhold

I bilen eller ute.

Fremhevede innlegg

Skrevet

En dame jeg var med en stund for noen år siden onanerte i bilen. Hvor mange, han eller hun, gjør det i bilen, eller ute?

Og hvor mange liker å ha sex på samme områder.. 

Jeg har mange hendelser med damer ute, og i bilen. Men ekstra godt å se om damer selv tar initiativet til det. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hendt at hun har gjort det når vi er på langtur og kjører hele dagen som en tenning til kvelden. Har også en gang i blant tatt oss et nummer i bilen for å få en nyforelsket følelse + spennende om noen kommer forbi..

Anonymkode: f59ce...bdb

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har hendt at hun har gjort det når vi er på langtur og kjører hele dagen som en tenning til kvelden. Har også en gang i blant tatt oss et nummer i bilen for å få en nyforelsket følelse + spennende om noen kommer forbi..

Sitter hun ved siden og koser med seg selv? Jeg har ønsket det fra min dame. Hun har hatt brystene nakne til glede for de i høye kjøretøy. Deilig. 😉

Skrevet
LekeLeke skrev (5 minutter siden):

Sitter hun ved siden og koser med seg selv? Jeg har ønsket det fra min dame. Hun har hatt brystene nakne til glede for de i høye kjøretøy. Deilig. 😉

Jepp. Blir skikkelig tent til kvelden begge to!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jepp. Blir skikkelig tent til kvelden begge to!

Herlig. 😍

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

veronica<3, mod. 

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...