AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:34 #1 Skrevet lørdag kl. 23:34 Jeg har PC med Windows 10, og Brave nettleser. Akkurat nå husket jeg på to Tyske dikt som jeg kan, og deklamerte dem høyt for meg selv, for å se om jeg fortsatt husket dem. Rett etterpå får jeg en video på Tysk opp som forslag i reels på Facebook. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har sett en video med Tysk tale på Facebook før, det er enten norsk, Dansk, Svensk eller Engelsk jeg får som forslag. Syns dette er ekstremt mistenkelig. Anonymkode: 94ef0...2a3
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:38 #2 Skrevet lørdag kl. 23:38 Var det der Erlkönig? Anonymkode: 9c2bc...6a2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:39 #3 Skrevet lørdag kl. 23:39 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Var det der Erlkönig? Anonymkode: 9c2bc...6a2 Nein Es var tzwei gedichte von Rainer Maria Rilke. Og nei, jeg er ikke god til å verken skrive eller snakke Tysk TS Anonymkode: 94ef0...2a3 1
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:45 #4 Skrevet lørdag kl. 23:45 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nein Es var tzwei gedichte von Rainer Maria Rilke. Og nei, jeg er ikke god til å verken skrive eller snakke Tysk TS Anonymkode: 94ef0...2a3 Prøv å snakke litt fransk da, og se hva pc'en finner på ☺️ Anonymkode: 9c2bc...6a2 1
lolitsme Skrevet lørdag kl. 23:46 #5 Skrevet lørdag kl. 23:46 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har PC med Windows 10, og Brave nettleser. Akkurat nå husket jeg på to Tyske dikt som jeg kan, og deklamerte dem høyt for meg selv, for å se om jeg fortsatt husket dem. Rett etterpå får jeg en video på Tysk opp som forslag i reels på Facebook. Jeg kan ikke huske at jeg noen gang har sett en video med Tysk tale på Facebook før, det er enten norsk, Dansk, Svensk eller Engelsk jeg får som forslag. Syns dette er ekstremt mistenkelig. Anonymkode: 94ef0...2a3 Det krever jo først at du faktisk gir nettleseren eller appen tillatelse til mikrofonen. Hvis du ikke har virus da som avlytter deg. 😂 1
Krist1an Skrevet lørdag kl. 23:49 #6 Skrevet lørdag kl. 23:49 Du får lese deg opp på brukervilkårene til facebook da, sjekke hva du har gitt de tillatelse til.
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:50 #7 Skrevet lørdag kl. 23:50 Ja, det gjør Facebook. Anonymkode: 13a69...9e3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:04 #8 Skrevet søndag kl. 00:04 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Prøv å snakke litt fransk da, og se hva pc'en finner på ☺️ Anonymkode: 9c2bc...6a2 Kan ikke TS Anonymkode: 94ef0...2a3
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:56 #10 Skrevet søndag kl. 00:56 Jeg fikk plutselig opp polsk tekst på engelske youtube-videoer i kveld, men jeg har hverken snakket eller lyttet til noe på det språket, heller ikke googlet noe. Anonymkode: 79a41...878
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 14:07 #11 Skrevet søndag kl. 14:07 Meta fanger opp alt som blir sagt. Anonymkode: f4c37...4c2
Brukernavn84 Skrevet mandag kl. 07:32 #12 Skrevet mandag kl. 07:32 Les deg opp om "confirmation bias" så skjønner du fort hvorfor det kan virke som om Facebook eller Windows lytter til det du sier.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 10:54 #13 Skrevet mandag kl. 10:54 Brukernavn84 skrev (3 timer siden): Les deg opp om "confirmation bias" så skjønner du fort hvorfor det kan virke som om Facebook eller Windows lytter til det du sier. Så du mener dette er en tilfeldighet: - Aldri snakket Tysk foran PCen før - Minutter etterpå dukker det opp en video på Tysk, noe jeg aldri har fått før Det kan det absolutt være, men jeg må si at det er en av de mest utrolige tilfeldighetene jeg har opplevd i mitt liv. Anonymkode: 94ef0...2a3
Brukernavn84 Skrevet mandag kl. 15:42 #14 Skrevet mandag kl. 15:42 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Så du mener dette er en tilfeldighet: - Aldri snakket Tysk foran PCen før - Minutter etterpå dukker det opp en video på Tysk, noe jeg aldri har fått før Det kan det absolutt være, men jeg må si at det er en av de mest utrolige tilfeldighetene jeg har opplevd i mitt liv. Anonymkode: 94ef0...2a3 Nei, det er ikke utrolig. Sånne tilfeldigheter hender hele tiden, du legger bare ikke merke til dem. Sånn funker nemlig confirmation bias.
AnonymBruker Skrevet mandag kl. 15:54 #15 Skrevet mandag kl. 15:54 Ikke godt å si, men jeg har en liten lapp foran kamera og ikke godkjent at mikrofon er i bruk nettopp pga slike ting. Bare mistanken i seg selv er nok for min del til å gjøre de grepene. Anonymkode: 16aea...d5b
AnonymBruker Skrevet i går, 11:43 #16 Skrevet i går, 11:43 AnonymBruker skrev (På 15.2.2026 den 1.04): Kan ikke TS Anonymkode: 94ef0...2a3 Hvis du ikke kan fransk, så prøv polsk; det er et mye enklere språk - bare si dette: "Stół z powyłamywanymi nogami." Anonymkode: 9eff8...2ba
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå