AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:56 #1 Skrevet lørdag kl. 22:56 Jeg var på middag hos en venninne og kjæresten hennes i kveld. Vi begynte å snakke om at hun blir 40 år i 2027. Jeg spurte hva planen er. Om hun skulle feire stort eller bare de nærmeste. Da sier hun: jeg hadde satt pris på hvis dere hadde arrangert ett suprise party for meg. Det hadde jeg virkelig satt pris på Er ikke det litt rart å si? Jeg liker virkelig ikke å arrangere selskap. Jeg feirer ikke mine egne bursdager engang pga sånne ting stresser meg. Men nå føler jeg at jeg må gjøre det Anonymkode: 28d76...2e0 2 1
monican94 Skrevet lørdag kl. 23:01 #2 Skrevet lørdag kl. 23:01 Er jo ikke suprise når hun ber om det... Hadde uansett svart som du sier her at du ikke feirer deg selv engang da du ikke liker ordne til så at det dessverre utgår. 6
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:02 #3 Skrevet lørdag kl. 23:02 monican94 skrev (Akkurat nå): Er jo ikke suprise når hun ber om det... Hadde uansett svart som du sier her at du ikke feirer deg selv engang da du ikke liker ordne til så at det dessverre utgår. Hun vet det. Vi har kjent hverandre i 20 år og jeg har aldri invitert til selskap når jeg har bursdag. Er kun jeg, mann og barn som feirer Anonymkode: 28d76...2e0
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 00:11 #4 Skrevet søndag kl. 00:11 Kan forstå henne. Jeg blir 50 om noen år. Jeg har vært med på å arrangert babyshower overraskende for alle mine venninner. Også surprise bursdag til både venninner og kompiser. Men aldri fått hverken babyshower, eller andre overraskelser til noen av mine barn, 30, 40 eller 45 års dag til meg selv. Det er faktisk litt sårt. Jeg elsker å feire med venner og hadde satt så vanvittig pris på det selv. Men har aldri nevnt noe om det. Anonymkode: 1924a...9d3 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 01:59 #5 Skrevet søndag kl. 01:59 Nei, herremin. Det er da ikke rart. Så utrolig koselig. Hadde fått med meg flere av venninnen hennes/familie/mann og planlagt sammen med de. Vil du ikke gjøre det, så kan du lufte det for andre som kanskje kan ordne det. Anonymkode: b9b4f...296
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:42 #6 Skrevet søndag kl. 06:42 Du la jo litt opp til det selv. Når du ikke feirer deg selv, og hun vet det - og du spør hvilke planer hun har. Anonymkode: 021a6...b86
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 18:06 #7 Skrevet søndag kl. 18:06 Surprise bursdag er vel nærmest umulig å få til. Alle, hun selv inkludert vet jo når hun har bursdag. Hun vil få spørsmål om hvordan det skal feires på forhånd, og vil vel gjøre noen tanker selv også. Med mindre hun vil late som og lyve vitende til andre om hvordan det skal feires.. Anonymkode: ccb55...87d
Rødvinsfilosofen Skrevet søndag kl. 23:13 #8 Skrevet søndag kl. 23:13 AnonymBruker skrev (På 14.2.2026 den 23.56): Jeg var på middag hos en venninne og kjæresten hennes i kveld. Vi begynte å snakke om at hun blir 40 år i 2027. Jeg spurte hva planen er. Om hun skulle feire stort eller bare de nærmeste. Da sier hun: jeg hadde satt pris på hvis dere hadde arrangert ett suprise party for meg. Det hadde jeg virkelig satt pris på Er ikke det litt rart å si? Jeg liker virkelig ikke å arrangere selskap. Jeg feirer ikke mine egne bursdager engang pga sånne ting stresser meg. Men nå føler jeg at jeg må gjøre det Anonymkode: 28d76...2e0 Jeg liker å arrangere selskap for andre, men hadde stusset over å bli bedt om noe slikt. Arrangerer man et større selskap for 25-60 mennesker så koster det ganske mye penger. Leie av lokale, catering, kaker, drikke, osv. blir jo fort noen kroner. Virker veldig rart å forvente at vennene skal dra den kostnaden, for å ikke nevne alt arbeidet som kreves… 2 1
AnonymBruker Skrevet i går, 02:07 #9 Skrevet i går, 02:07 Herregud så frekt. Pleier hun å ordne istand selskap på dine runde/halvrunde bursdager? Har hun normale sosiale antenner sånn ellers? Anonymkode: 80370...956
FrkSolsikke Skrevet i går, 02:39 #10 Skrevet i går, 02:39 Du bør kaste ballen til kjæresten hennes, det bør være hovedsakelig han som arrangerer og tar kostnaden. Du kan jo hjelpe til og bidra, hvis det er en god venninne, men du skal ikke betale for det selvsagt. 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Skrevet 4 timer siden Du kan jo få med et par-6-7 venninner og stelle til mat og vin som surprise to dager før dagen eller noe, det trenger ikke være selve den store festen. Anonymkode: ff4cf...5d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå