Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har skrevet masse om dette i dagboken.  Men hva tenker dere andre. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist? 

Anonymkode: 972db...b4c

Skrevet

Jeg er ikke trist engang. Han gav over sitt barn for 30 år siden. Her snakker vi om en veldig egoistisk person.  Men spørsmålet mitt handler om, hvordan opplever dere å miste far.  

Skrevet

Vi fikk ikke gå in i leiligheten. Vi tror mannen har ligget 2 uker før funn. Politiet anbefalte oss ikke å gå inn. 

Skrevet

Har erfaring med å miste både mor og far, men jeg hadde et bra forhold til begge.

Håper alt går bra med deg, husk å se om han har mer gjeld enn eiendeler før du evt sier ja til arv

• Nyttig 2
Skrevet
Helene skrev (34 minutter siden):

Jeg er ikke trist engang. Han gav over sitt barn for 30 år siden. Her snakker vi om en veldig egoistisk person.  Men spørsmålet mitt handler om, hvordan opplever dere å miste far.  

Det er noe av det verste jeg har opplevd!

Skrevet
Helene skrev (52 minutter siden):

Har du mistet din far eller din eksmann?

Vil tro folk opplever tap av en far veldig ulikt om de var 3, 13, 33 eller 63…

Anonymkode: 972db...b4c

• Nyttig 2
Skrevet

Savner pappa hver dag. Han var trygghet for meg. Det var forferdelig vondt når han gikk bort😢

Anonymkode: 61c29...ab4

AnonymBruker
Skrevet

Det gikk helt fint å miste pappa. Han var over 70 år. Ikke sånn kjempe gammel. Jeg var over 40 når han døde. Han var en far. Sånn typisk far vil jeg si. Han stilte opp når man trengte han. Men ga ikke sånn kjempe mye av seg selv. En som trivdes i eget selskap. På slutten av livet så var han mere at han ville ha klemmer. Jeg trur han viste at han ikke kom til å bli sånn kjempe gammel. Men han sa ikke noe til oss hvor dårlig hans hjerte egentlig var. Men det går helt fint. Jeg vet hvor skjørt livet er. 

Anonymkode: 106ab...a7c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det gikk helt fint å miste pappa. Han var over 70 år. Ikke sånn kjempe gammel. Jeg var over 40 når han døde. Han var en far. Sånn typisk far vil jeg si. Han stilte opp når man trengte han. Men ga ikke sånn kjempe mye av seg selv. En som trivdes i eget selskap. På slutten av livet så var han mere at han ville ha klemmer. Jeg trur han viste at han ikke kom til å bli sånn kjempe gammel. Men han sa ikke noe til oss hvor dårlig hans hjerte egentlig var. Men det går helt fint. Jeg vet hvor skjørt livet er. 

Anonymkode: 106ab...a7c

Du kan ikke ha vært veldig glad i din far skjønner jeg?

70 år er uansett ingen alder.. det er fremdeles ungt. 

Anonymkode: 78ded...556

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du kan ikke ha vært veldig glad i din far skjønner jeg?

70 år er uansett ingen alder.. det er fremdeles ungt. 

Anonymkode: 78ded...556

Man kan ha vært glad i mennesker uten at en går i oppløsning fordi de dør. Det er livets gang at ens foreldre dør og jo eldre de er jo mingre tungt er det for mange. Vi er ikke alle støpt i samme form og det å komme med en slik kommentar som du velger å gjøre forteller meg du er mindre reflektert.

Anonymkode: b66d1...af6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt hos faren min gjennom da han døde og jeg ble overrasket over at jeg gråt da han døde, for vi hadde ikke hatt noe far/datter forhold etter at han forlot oss da jeg var tre år. Men, etter det så gikk det helt greit og jeg savner han ikke. 

Da stefaren min døde så ble jeg glad for at han endelig hadde gått over til de evige jaktmarker, han var en veldig dårlig mann som forpestet livet til alle oss nærmeste mens han levde så det var godt å bli kvitt han. Har aldri vært lei meg for at han er borte.

Faren til sønnen min døde da sønnen min var 8 år. Vi hadde ikke vært sammen på 6-7 år da, jeg hadde ny mann og han hadde akkurat slått opp med sin narkomane kjæreste, og så døde han. Det var nesten litt flaut som jeg gråt og gråt av at han ble borte. Vi hadde ikke vært sammen så veldig lenge og det var flere år siden vi hadde vært kjærester og allikevel gråt jeg masse. Både da vi fikk vite det og etterpå og i begravelsen hans. 

Anonymkode: 195e1...da0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...