AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:24 #1 Skrevet lørdag kl. 22:24 Samboeren har 1 barn fra før i 9 års alderen og setter dette barnet altid først fremfor forholdet våres. Føler jeg har vert eksludert i forhold til dette barnet uansett hvordan ting er så kommer altså dette barnet først. Vi har 1 fellesbarn og det bryr hun seg tydeligvis ikke med da han ligger på et annet rom. Vi har da separerte rom da jeg snorker en del. Mulig jeg har litt for stor mage🤣🫣. Men i vertfall så har det seg sånn at jeg har vert eksludert i forhold til dette bonusbarnet siden vi kom i lag. Å har ikke fått ta noe særlig del i hennes liv med mindre jeg kunne ta hun med på ting og gjøre som det eventuelt skulle betales for da er det helt greit en stund. Men jeg får ikke lov og snakke til hun. Hun får gjøre akuratt som det passer henne og komenterer jeg noe så går moren i forsvar. Å sier at jeg må roe meg ned og ta hensyn. Føler ikke at jeg har noe med den jenten og gjøre med mindre moren sier at det er greit. Å det er en aktivitet inne i det eller noe som koster moren penger. Har forøvrig samboeren min langt opp i halsen. Anonymkode: a54b1...805
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:42 #2 Skrevet lørdag kl. 22:42 Prøv litt til. Dere unge gir opp for lett. Anonymkode: 24bb2...ff8
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 23:00 #3 Skrevet lørdag kl. 23:00 Jeg hadde også satt barnet mitt, og begge barna, før et forhold til hvilken mann som helst, altså. Men hvis du er der så vet hun at fellsbarnet er ivaretatt. Hvis du har samboer og jenta oppi halsen så er det sikkert gjensidig. Anonymkode: 4f020...b59 1
Kålrota Skrevet lørdag kl. 23:08 #4 Skrevet lørdag kl. 23:08 Barna må prioriteres, det er nok alle parter enig i. Det er jo litt greia i bonusfamilier, at noen voksne ikke tåler dette. Samtidig skal jo ikke barnet styre familien. Dette bør dere jo snakke om, vet samboeren din hvor mye du sliter med dette? 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:33 #5 Skrevet søndag kl. 06:33 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Vi har 1 fellesbarn og det bryr hun seg tydeligvis ikke med da han ligger på et annet rom. hun bryr seg ikke om fellesbarnet? Anonymkode: 2731f...6bc
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:51 #6 Skrevet søndag kl. 06:51 At du konkurrerer om å få oppmerksomhet, mot ett barn er det syke her. Hvorfor ser du ikke selv at behovet rundt barne bør kommer ført. Du er ett voksent menneske, det fins ikke synd i deg. Voks opp Anonymkode: 5ccf2...dc9 2 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:05 #7 Skrevet søndag kl. 07:05 Her vil jeg si du er ute å kjøre. 1. Mora bestemmer over sin egen jente. La denne jentungen være i fred. 2. Mora må selv sørge for det økonomiske mot sitt eget avkom. 3. Vil si du kan gi beskjed til jentungen hvis det har noe med dine ting eller ditt barn å gjøre. F.eks hun gjør noe du ikke aksepterer med ditt barn. 4. Barn kommer først. Jo eldre ditt eget barn blir jo mer vil du skjønne dette. Anonymkode: 7b15b...40a 1
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 07:53 #8 Skrevet søndag kl. 07:53 Litt off topic dette, men sjekk om snorkingen skyldes søvnapne. Om den gjør det kan du forlenge livet med 15 år om du får behandling. Du blir dessuten bedre å sove med, og mange blir triveligere på dagtid også. Nå sier jeg ikke at du ikke er trivelig på dagtid altså, var bare ment som et tips dersom forholdet skranter litt. Det virker ganske spesielt om din samboer forsømmer fellesbarnet... Sover 9-åringen på samme rom som mor og fellesbarnet alene? Anonymkode: 97bb1...6ab
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 08:03 #9 Skrevet søndag kl. 08:03 Hei ja har en onkel så har hatt store problemer med puste stopp på natten så en søvn apne er sikkert ikke umulig. Ja felles barnet var begynt og bli syk og pleier vanligvis og ligge på sitt eget rom men ikke akuratt i går. Meg og samboer pleier dele seng men grunnet søvnmangel og diverse så går det ikke.jeg går i 100% hun går på full ap. Så akuratt dette med fordeling av natte våk osv er det hun så tar stortsett. Venter et nytt barn med ca 1 års mellomrom. Ja han sover nå på eget rom med en anbefaling/mulighet fra helse stasjon for at mor også skal få bedre søvn. Ligger med byb anrop men han var også begynt og bli tett osv. Jeg får et stort problem ved for mye søvnmangel blir lett antennelig og sint/rasende Anonymkode: a54b1...805
Chantielle Skrevet søndag kl. 10:18 #10 Skrevet søndag kl. 10:18 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Som bruker av Kvinneguiden gjelder følgende bruksvilkår * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en privat melding med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Tråden er også ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette. Chantielle mod.
Fremhevede innlegg