AnonymBruker Skrevet 19. februar #21 Skrevet 19. februar Nei ikke i det hele tatt. Jeg har uttalt meg så mye om den situasjonen i det landet at jeg hadde blitt anholdt før jeg har fått gått ut av flyplassen 🤣 Anonymkode: ba454...10f 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #22 Skrevet 19. februar Nei, jeg synes det er skummelt med ICE folkene som kjører rundt og huker tak i folk. Anonymkode: 88b8a...56f
AnonymBruker Skrevet 19. februar #23 Skrevet 19. februar Absolutt. Skal dit selv fire uker i sommer. Skal da til California, som er like mye i mot Trump som meg. Anonymkode: 32171...e6c 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar #25 Skrevet 19. februar Har vært der flere ganger, både på jobb og ferie. Kommer ikke til å dra før det er nytt styre. Anonymkode: 10a8a...5dd 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars #26 Skrevet 5. mars AnonymBruker skrev (På 19.2.2026 den 9.11): Ja, Var to ganger i 2025, og reiser til Florida igjen i morgen. Anonymkode: 351cb...389 Og nå er vi hjemme igjen. Alt var som det «alltid» har vært. Immigrasjon var to raske spørsmål om hva vi skulle og hvor lenge vi skulle være, tok under minuttet. Merket ingenting til ICE eller andre rariteter. I tillegg var dollaren 15% rimeligere enn samme tid i fjor, noe som også var veldig greit. Anonymkode: 351cb...389 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå