AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Huff. Jeg vet jeg har det ellers veldig bra i livet, men jeg synes det er kjedelig å lage hentesveis . Ser tilbake på bilder for 6-7 år siden, og håret var helt ok. Etter fødsel av min sistefødte nå,så kom håret aldri tilbake. Oppå hodet,foran. Det er noe hår, men det er tydelig at det mangler. Mitt yngste barn er 3. Jeg begynte for ikke så lenge siden på Minoxidil, men har ikke sett noe ennå ( ca 1 mnd) jeg vet det egentlig er for menn, men jeg kjenner jeg er desperat. Damer skal jo ha hår! Det er så rart: da jeg var 21 år var jeg kjempe tynn i håret på bilder, sånn som nå. Så kom det masse ut etter hvert. Nå nærmer jeg meg 40, og håret gir opp. Er hårtransplantasjon siste løsning? Kom med tips, råd, veiledning, erfaring...hva som helst! Tusen takk for svar Anonymkode: 0bb17...ff7 2
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Er det tabletter eller lotion du smører i hodebunnen du har? Stemmer det at minoxidil gir økt hårvekst i ansiktet på kroppen? Jeg er i samme båt som deg, men mitt hårtap har kommet i to siste årene og er en kombinasjon av elendig form etter korona, ekstremt stress, og overgangsalder. Har mistet ca 70% av tykkelsen på håret😦 Anonymkode: 1871a...77f
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Huff. Jeg vet jeg har det ellers veldig bra i livet, men jeg synes det er kjedelig å lage hentesveis . Ser tilbake på bilder for 6-7 år siden, og håret var helt ok. Etter fødsel av min sistefødte nå,så kom håret aldri tilbake. Oppå hodet,foran. Det er noe hår, men det er tydelig at det mangler. Mitt yngste barn er 3. Jeg begynte for ikke så lenge siden på Minoxidil, men har ikke sett noe ennå ( ca 1 mnd) jeg vet det egentlig er for menn, men jeg kjenner jeg er desperat. Damer skal jo ha hår! Det er så rart: da jeg var 21 år var jeg kjempe tynn i håret på bilder, sånn som nå. Så kom det masse ut etter hvert. Nå nærmer jeg meg 40, og håret gir opp. Er hårtransplantasjon siste løsning? Kom med tips, råd, veiledning, erfaring...hva som helst! Tusen takk for svar Anonymkode: 0bb17...ff7 Ikke for å skremme deg, men husk at så lenge du bruker minoxidil så vil jo håret gro, men så fort du slutter på det så vil det mest sannsynlig forsvinne igjen i løpet av 3-6 mnd. Har du sjekket hormonene dine? At du ikke er i perimenopause? For er du det så kan du miste endel hår. Kom selv i perimenopause når jeg var 38 år(ikke vanlig i den alderen) og da mistet jeg en del hår som aldri kom tilbake. Anonymkode: 54aac...c06 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå