AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 20:25 #1 Skrevet lørdag kl. 20:25 Samboer snakker en del i mobilen med headsett. Og det er greit, men han snakker så høyt. Det hører han selvfølgelig ikke selv. Prøvde å si fra, men da ble han irritert og mente jeg overdriver. Flere som irriterer seg over det samme? Anonymkode: 471bc...f91
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 21:22 #2 Skrevet lørdag kl. 21:22 Jepp Film han eller ta opp stemmen hans når han snakker, så får han høre det selv når du spiller det av for han Anonymkode: cffdc...1b0
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:22 #3 Skrevet lørdag kl. 22:22 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jepp Film han eller ta opp stemmen hans når han snakker, så får han høre det selv når du spiller det av for han Anonymkode: cffdc...1b0 Hvordan reagerer han da? Anonymkode: 471bc...f91
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:26 #4 Skrevet lørdag kl. 22:26 Ja, min samboer skriker i telefonen, han har dårlig hørsel. 🙉 Har sagt fra mange ganger og det blir ikke bedre. Jeg må be ham forlate rommet. Anonymkode: 968c9...545 2
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 22:29 #5 Skrevet lørdag kl. 22:29 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan reagerer han da? Anonymkode: 471bc...f91 Regner med han blir bevisst sitt høye stemmevolum Anonymkode: cffdc...1b0
AnonymBruker Skrevet i går, 02:29 #6 Skrevet i går, 02:29 Jepp, min mann får mobilsamtalene rett inn på høreapparatet, så det er jo en fryd. Vi kan sitte og ha en samtale om alt eller ingenting og plutselig sier han: "Hei Petter, ja? Ja? Okay, ja, jeg skal se på det, et lite øyeblikk." Jeg hører aldri at det ringer, og samtalen tar han bare imot via mobilkokka si - og de hersens øreapparatene er jo alltid i ørene🙄 Evig distraksjon🙄 Har bedt ham SI IFRA når han får samtaler inn, men han "glemmer det"🙄 Anonymkode: e2e0f...728 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå