Gå til innhold

Snakker i mobilen med headsett

Fremhevede innlegg

Skrevet

Samboer snakker en del i mobilen med headsett. Og det er greit, men han snakker så høyt. Det hører han selvfølgelig ikke selv. Prøvde å si fra, men da ble han irritert og mente jeg overdriver. Flere som irriterer seg over det samme?

Anonymkode: 471bc...f91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp

Film han eller ta opp stemmen hans når han snakker, så får han høre det selv når du spiller det av for han

Anonymkode: cffdc...1b0

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jepp

Film han eller ta opp stemmen hans når han snakker, så får han høre det selv når du spiller det av for han

Hvordan reagerer han da?

Skrevet

Ja, min samboer skriker i telefonen, han har dårlig hørsel. 🙉 Har sagt fra mange ganger og det blir ikke bedre. Jeg må be ham forlate rommet. 

Anonymkode: 968c9...545

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan reagerer han da?

Regner med han blir bevisst sitt høye stemmevolum

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, min mann får mobilsamtalene rett inn på høreapparatet, så det er jo en fryd. Vi kan sitte og ha en samtale om alt eller ingenting og plutselig sier han: "Hei Petter, ja? Ja? Okay, ja, jeg skal se på det, et lite øyeblikk." Jeg hører aldri at det ringer, og samtalen tar han bare imot via mobilkokka si - og de hersens øreapparatene er jo alltid i ørene🙄 Evig distraksjon🙄 Har bedt ham SI IFRA når han får samtaler inn, men han "glemmer det"🙄

Anonymkode: e2e0f...728

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...