AnonymBruker Skrevet 14. februar #1 Skrevet 14. februar Jeg og mannen har vært gift i 7 år og sammen i 9 år. Jeg fikk ingen oppmerksomhet eller noe på valentinsdagen i dag, enda vi var innom kjøpesenteret for å kjøpe ting til barna og ukeshandle. Jeg så mange menn med buketter i dag, det er vel en av de travleste dagene i året for alle blomsterhandlere… De første 3-4 årene av forholdet har jeg fått middag ute, blomster eller konfekt på valentinsdagen, etter at barna kom har ting dabbet av, og de siste 3 årene har forholdet vært dødt. Også utenom valentines… Hva med dere andre som har vært i et forhold lenge og har unger, ble dere gjort stas på i dag? Anonymkode: fcbe0...ce6 6
AnonymBruker Skrevet 14. februar #2 Skrevet 14. februar Vært sammen i snart 10 år, har unger, men ingen felles. På morsdag fikk jeg gavesett fra rituals, smykkesett og en termokopp + roser. Forventet ikke noe av det. I dag fikk jeg tulipaner, to mummi-kopper og et stort mummi-serveringsfag. Og lovnad om diamantring som er på vei. Jeg blir skikkelig, skikkelig bortskjemt i år. Anonymkode: c39e9...a31 10
AnonymBruker Skrevet 14. februar #3 Skrevet 14. februar Har datet en fyr i snart to år nå. Vi hadde date på valentinsdagen i dag. Han valgte sted en koselig restaurant, spiste middag, gikk tur ute i byen, drakk koselig kaffe og fikk blomsterbukett. Ble kvalitetstid og koselig date. Jeg lagde et hjemmelaget kort til ham som han likte godt. Pleier dere å gjøre noe for mannen? Skjønner at det er mest damenes dag, og synes det er koselig med litt markering.☺️ Anonymkode: 5b404...eef 3
AnonymBruker Skrevet 14. februar #4 Skrevet 14. februar Nei. Vi har vært sammen i 23 år og har aldri hatt noe tradisjon for valentinerdagen. Jeg setter langt mer pris på hyggelige gester osv i hverdagen en på en dag som liksom er bestemt av handelsstanden. I tillegg er han på jobb😊 Anonymkode: 97106...2a7 5 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #5 Skrevet 14. februar Nei, for jeg var så dum at jeg sa det første året vi var sammen at jeg misliker dager som gjør at vi blir forpliktet til å kjøpe… Da tok han det ordrett og kommer ikke med noe som helst. Ikke et kort engang… Jeg tok det opp året etter at det er jo hyggelig med blomster eller et kort eller noe. Det jeg mente var at man ikke nødvendigvis skal trenge å kjøpe dyre gaver osv. Det er visst bare det første jeg sa som han husker dessverre. Så ingenting her gitt. Anonymkode: 01532...237 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #6 Skrevet 14. februar Han ba meg på en date vi tar på en senere anledning. Det er helt ok, han har hatt babyen og 2 åringen så og si alene de siste dagene da jeg har mye på jobben over helgen og får sove lenge og så dra på jobb. Han skal få slippe å ordne mens han drar hele lasset hjemme. Gleder meg til date og litt kjærestetid 🥰 Anonymkode: f6305...55c 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #7 Skrevet 14. februar Sammen i 10 år i sommer, 2 unger. Vi er på en tur bare jeg og han for første gang siden eldste var født (3 år). I går fikk jeg spa behandling i anledning morsdagen og i dag fikk jeg en lommebok jeg har ønsket meg lenge men som jeg ikke har klart å bruke penger på, så ble det sex i dusjen før vi skal på et show. Alt i alt en perfekt helg 🙌🏼 Anonymkode: cd0e6...d12 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #8 Skrevet 14. februar Nei, og det fikk ikke mannen heller 😊 ingen sure miner. Anonymkode: 1f355...e86 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #9 Skrevet 14. februar Ja, fikk kaffe på senga, en bukett roser, et smykke og et koselig kort. Han fikk en flaske whiskey av meg og et fint kort. Anonymkode: bf26f...909 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #10 Skrevet 14. februar Sammen i straks 14 år, gift 13 år. Vi gjør lite ut av 14.februar. Som regel går dagen bort til bursdag for guttungen som har bursdag 13. og før vi fikk barn gjorde vi ikke noe. Anonymkode: 547bf...a2c
MarianneE Skrevet 14. februar #11 Skrevet 14. februar Nei, valentinsdagen betyr ingenting. Mann&barn fikk en eske sjokolade av meg da. 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #12 Skrevet 14. februar Vi gjør stas på hverandre! Han kjøpte blomster og en liten eske sjokolade til meg. Jeg kjøpte cookies til ham. Vi gir kort begge to, og gikk ut og spiste på kvelden Vært sammen i 11 år. Anonymkode: 42fb0...4fd 1 2
AnonymBruker Skrevet 14. februar #13 Skrevet 14. februar Har vært sammen i 15 år, gift i 5 år, begge barn felles. Ble gjort overhodet ingen stas på idag, ingenting på morsdag heller. tvert imot, han har vært irritabel og dramatisk idag, helt ulidelig å være rundt. Det siste han gjorde for kvelden var å rive istykker under meg i sofaen- huset sitt siste brukelig mobilladekabel pga jeg la 4åringens dagens tegninger oppi tegningboksen uten å signere dato på dem. Heljene er ikke noe jeg ser frem til, pga han og alt dette bullshit-barnslige tantrumet han begår for overhodet ingen god grunn. Anonymkode: 1fbb8...a44 4
AnonymBruker Skrevet 14. februar #14 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har vært sammen i 15 år, gift i 5 år, begge barn felles. Ble gjort overhodet ingen stas på idag, ingenting på morsdag heller. tvert imot, han har vært irritabel og dramatisk idag, helt ulidelig å være rundt. Det siste han gjorde for kvelden var å rive istykker under meg i sofaen- huset sitt siste brukelig mobilladekabel pga jeg la 4åringens dagens tegninger oppi tegningboksen uten å signere dato på dem. Heljene er ikke noe jeg ser frem til, pga han og alt dette bullshit-barnslige tantrumet han begår for overhodet ingen god grunn. Anonymkode: 1fbb8...a44 Men altså, hva er det som gjør at du gidder? Anonymkode: cd0e6...d12 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #15 Skrevet 14. februar Nei, jeg har aldri hatt ønske om å få noe på valentinsdagen, og slipper noe som helst fokus på det. Vi har hatt en hyggelig familiedag da, og barna har vært i godt humør hele dagen uten en eneste meltdown, og bare det er som å ha jul og bursdag samtidig 😁 Men på morsdagen kjøpte han blomster og te, så det var midt i blinken Anonymkode: 229a9...b57 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #16 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har vært sammen i 15 år, gift i 5 år, begge barn felles. Ble gjort overhodet ingen stas på idag, ingenting på morsdag heller. tvert imot, han har vært irritabel og dramatisk idag, helt ulidelig å være rundt. Det siste han gjorde for kvelden var å rive istykker under meg i sofaen- huset sitt siste brukelig mobilladekabel pga jeg la 4åringens dagens tegninger oppi tegningboksen uten å signere dato på dem. Heljene er ikke noe jeg ser frem til, pga han og alt dette bullshit-barnslige tantrumet han begår for overhodet ingen god grunn. Anonymkode: 1fbb8...a44 Så kjedelig, for en dust han er. Du fortjener mye bedre. Anonymkode: f6305...55c 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #17 Skrevet 14. februar Jeg ba ham kjøpe blomster til meg, og så lagde jeg en Sykt bra valentines date for ham hvor jeg skjemte ham bort. Champagne, jeg masserte ham lenge i sexy undertøy (og ga beskjed om at han ikke fikk massere meg, han skulle bare ta i mot i dag!). (Det ble selvsagt et par runder i høyet etter det). Deretter tok jeg med ham ut på overraskelses date, og da vi kom hjem hadde jeg kjøpt yndlingsgodteriet hans. Håper han føler seg heldig! Er viktig å ta vare på kjærligheten og jeg er veldig glad i å skjemme ham bort😊 Anonymkode: 5b912...0da 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar #18 Skrevet 14. februar Blir nok bare kos og middag her i dag. Da vi feiret litt på forskudd i går med god middag og noen fine gaver p.g.a helg jobb. Anonymkode: 90e31...3ad 1 1
HMK Skrevet 14. februar #19 Skrevet 14. februar Fikk ingenting takk og lov. Jeg syns det holder med jul, bursdag og morsdag.
AnonymBruker Skrevet 14. februar #20 Skrevet 14. februar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Men altså, hva er det som gjør at du gidder? Anonymkode: cd0e6...d12 Har hatt noen heftige krangler med han som ble fysiske, han hindrer meg fysisk i å komme meg unna han og jeg denger og klorer på han for å komme meg unna (han er en diger mann og jeg er liten) hvis han ikke legger seg flat imorgen så kontakter jeg familiekontoret og begynner å planlegge separering. På farsdag så fikk jeg barna til å lage et male-håndavtrykk hjerte kort hvor jeg skrev inni hvor flott pappa han er, han fikk også et lærbelte fra en spesiell nettbutikk (han er veldig vanskelig å gi gave til, blir det ikke riktig så hagler kritikk og spydige kommentarer) Anonymkode: 1fbb8...a44 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå