Gå til innhold

Vedlikehold og oppgradering: pengene renner ut!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eier en liten leilighet. Har ikke hatt noen store oppussingsprosjekter her, men syns det likevel alltid er et eller annet som må kjøpes til leiligheten, barna, eller vedlikeholdes eller repareres. Hva er det jeg gjør feil? 

Anonymkode: 68472...e4d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe er det bestandig.  Vær glad du ikke har en gård.

Anonymkode: c1852...8a6

• Liker 1
Skrevet

Når eg pusset opp sist gang. Så ble alt til hundrtusenlapper😅. Det var en hy hunndretusenlapp for ditt og en hundretusenlapp for datt. Og det er nå 10 år siden ish

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Soft mann skrev (28 minutter siden):

Når eg pusset opp sist gang. Så ble alt til hundrtusenlapper😅. Det var en hy hunndretusenlapp for ditt og en hundretusenlapp for datt. Og det er nå 10 år siden ish

Det er den følelsen jeg sitter igjen med nå! Tusenlappene bare flyr avgårde! Regner med det kjapt blir hundretusen-lapper når det dreier seg om ordentlig oppussing, inkl flater, bad og kjøkken. Fy fasan!

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er den følelsen jeg sitter igjen med nå! Tusenlappene bare flyr avgårde! Regner med det kjapt blir hundretusen-lapper når det dreier seg om ordentlig oppussing, inkl flater, bad og kjøkken. Fy fasan!

Ja de ble fort hundretusenlapper. I dag hadde det vel kostet dobbelt så mye som når eg puset opp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...