Gjest King James II Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Hva er deres topp 5 filmer.... mine er 1 Gone With The Wind 2 Dark Victory 3 Eyes Of The Devil 4 Laurence Of Arabia 5 The Godfather Part 1
Gjest Gjesta Skrevet 7. april 2006 #2 Skrevet 7. april 2006 (endret) I tilfeldig rekkefølge: Donnie Darko Moulin Rouge The Shining Requiem for a dream Amadeus Endret 7. april 2006 av Fairy
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #3 Skrevet 7. april 2006 I tilfeldig rekkefølge: Thirteen Fucking Åmål Erin Brockovich Thelma & Louise Chocolat
Gjest Vinga Skrevet 7. april 2006 #4 Skrevet 7. april 2006 I tilfeldig rekkefølge: Thirteen Fucking Åmål Erin Brockovich Thelma & Louise Chocolat ← Dette er forresten min liste.
Gjest gjest1 Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Hm - vanskelig. Men ikke ulikt noe slikt: LOTR (jeg teller det som en nå, for enkelhets skyld... Ingen over, ingen ved siden) Wicker man (Åhhh så godt jeg liker denne, sountracket og alt) Fear and loathing in Las vegas (morsomste filmen EVER) Happiness (misantropi på sitt beste?) Masque of the Red Death (av Poe... vakkert og symbolsk... Flotte dramatiske kostymer)
Anglofil Skrevet 7. april 2006 #6 Skrevet 7. april 2006 1. Giant 2. Roman Holiday 3. Shadowlands 4. To Have and Have Not 5. The Color Purple I tillegg kommer disse; Forrest Gump My Fair Lady Sound of Music A Beautiful Mind Brokeback Mountain Much Ado About Nothing Krig og fred Gone With the Wind Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå