Gjest LoisLane Skrevet 6. april 2006 #1 Skrevet 6. april 2006 Hvilken startside har du på pc'en? Jeg har sol.no. Ikke særlig originalt, men funker bra for meg.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 7. april 2006 #5 Skrevet 7. april 2006 Min personifiserte google-side med linker og RSS-feeds fra google.com/ig.
Lizzie Skrevet 7. april 2006 #8 Skrevet 7. april 2006 online Bare fordi jeg ikke har giddet å ta noen avgjørelse på hva jeg ellers vil ha.
apple Skrevet 7. april 2006 #11 Skrevet 7. april 2006 Eg har ikkje startside, bare eit tomt nettlesarvindauge.
Annie Skrevet 7. april 2006 #14 Skrevet 7. april 2006 Sambo har laget en startside for oss, med de linkene vi trenger og stort sett bruker. Lettere for ungene når de skal på nettspill også, da han har laget egen kolonne med barnesider.
Gjest Gjest1 Skrevet 7. april 2006 #15 Skrevet 7. april 2006 Har ikke startside hverken her hjemme eller på jobb.
Gjest Gjest Skrevet 7. april 2006 #18 Skrevet 7. april 2006 For øyeblikket har jeg dette diskusjonsforumet som startside. Men har også en egen linkesamling på hjemmesiden min som jeg har hatt som startside. Men skjønner ikke hvorfor dere har google som startside? Har dere ikke en google tollbar innebygget i nettleseren? Det er da mye lettere å bruke denne? Og for de av dere som bruker opera: skriv inn "g søkeord" i adresselinja. Da søker du på google!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå